A tanfolyam egyedisége abban rejlik, hogy a hallgató már a helyszínen mérhető eredményt kap a tanult technika "éles" működéséről.
Legközelebbi nyílt értékesítési tréning-időpont: Tréning naptár>>
Kérjen díjtalan konzultációt, hogy eldöntsük
mi lenne a leghatékonyabb megoldás az Ön számára! |
A tréning leírása
Miért nem szeretünk telefonálni? Hideghívásra gondolunk, vagyis arra, amikor ismeretlen személlyel, új és potenciális ügyféllel vesszük fel telefonon a kapcsolatot.
Tudjuk-e magabiztosan kezelni a dühöt, elutasítást? Tudunk-e telefonon keresztül gyorsan bizalmat építeni? Szívesebben telefonálnánk-e, ha képesek lennénk megvalósítani az előző kettőt? Nem létezik bombabiztos szöveg, amit csak eldarálok és minden esetben működik! Létezik ehelyett KOMMUNIKÁCIÓ. A kommunikációba belefér, hogy a másik azt mondja nem ér rá, elutasít, úgy véli, hogy nem érdekli a dolog, és így tovább. Akkor mi miatt sikerül mégis találkoznom vele? Mert őszintén kiváncsi vagyok rá, és ezt megérzi. |
Meglepő módon, ilyenkor kommunikációba kerülünk a másikkal és ez felkelti az érdeklődést. Ritka alkalom számára, amikor emberrel és nem eladóautomatával vagy tukmálógéppel beszélhet a telefonban. Nagyra fogja értékelni.
A tanfolyamot azok számára fejlesztettük ki, akiknek napi feladatuk közé tartozik a telefonon keresztül történő partnergondozás, új, potenciális ügyfelek megkeresése. A tanfolyam egyedisége abban rejlik, hogy a hallgató már a helyszínen mérhető eredményt kap a tanult technika "éles" működéséről. A tréningen felmerülő témák:
|
Kérjen díjtalan konzultációt, hogy eldöntsük
mi lenne a leghatékonyabb megoldás az Ön számára!
mi lenne a leghatékonyabb megoldás az Ön számára!
Partnereink vélemény erről a tréningről:
"A tréning bebizonyította számomra, hogy az értékesítők "rémálmának" hitt hideghívás működik és a gyakorlatban is alkalmazható, melyhez rendkívül profi felkészítést kaptunk. Köszönet a hasznos információkért és segítségért."
Lovász Róbert (Chevrolet Central and Eastern Europa Kft. 2011.01.24-25. telemarketing tréning)
"Számomra egy nagyon értékes tréning volt, amin részt vehettem. Nagyon sok rendkívül hasznos tartalmú, jól felépített oktatásban volt részem.
Csak a lényeges információkat kaptam meg és olyan támogató szaktudást, gyakorlati megoldást, segítő képzést, ami a mai értékesítésben azt gondolom nélkülözhetetlen.
Várom a következő találkozást!"
Debreceni Anna (DHL Express Magyarország Kft. 2006.02.03-06. telemarketing tréning)
"Nagyon tetszett, és hasznosak voltak az itt tanultak, szerintem minden értékesítőnek egyszer részt kellene vennie egy ilyen tanfolyamon, hogy fent tudja tartani a sikerességét, viszont ha eddig nem ért volna el sikereket, akkor azért érdemes a tréningre eljönnie."
Szabó László Attila (Cash Global Hungary Kft. 2013.01.29-30. telemarketing tréning)