Az értékesítési tréning végeredménye egy olyan értékesítő, aki képes a "hideghívás"-tól az üzletkötésig végigvezetni és irányítani a kommunikációt, a kifogáskezelést és a zárást.
Legközelebbi nyílt értékesítési tréning időpont: Tréning naptár>>> Kérjen díjtalan konzultációt, hogy eldöntsük
mi lenne a leghatékonyabb megoldás az Ön számára! |
A tréning leírása:
Muszáj az értékesítésnek napszámos munkának lennie? Lehet-e azt játékból űzni? Egyáltalán: ki (vagy MI) az az "ÉRTÉKESÍTŐ"? Milyen a jó értékesítő?
A válasz egyszerű: egy jó értékesítőnek összesen két dolgot kell tudnia. 1. Miért adott el? 2. Miért nem adott el? Amennyiben mindkettő kérdésre minden esetben tudja a választ, nagy baj nem lehet. Fontos azt is tudni, hogy mennyit adott el, ám még fontosabb, hogy MENNYIT NEM ADOTT EL? Azaz, hol nem adott el, ahol eladhatott volna? Bármilyen tökéletes és bárhol megszerezhető szaktudásnak csak annyiban van értelme, amennyiben alkalmazható és az adott esetben hasznosítható. Az értékesítési tréning célja : Az értékesítési tréning célja, hogy az eladó különösebb erőfeszítés nélkül meg tudja nyerni ügyfele bizalmát, magabiztosan tudja kezelni a kifogásokat, és megszerezze azt a képességet, ami a könnyed és magabiztos üzletkötéshez szükséges. Az értékesítési tréning felépítése: Az értékesítési tréning tulajdonképpen 3 részből áll, mindegyik rész az előzőre épít. Az 50 százalékos arányt képviselő életszerű szakmai gyakorlat segíti, hogy a résztvevők az elsajátított módszereket jobban megértsék, a gyakorlatba könnyebben átültessék és alkalmazásában nagyobb biztonságot szerezzenek. I. Kommunikáció
Tanfolyamunk e részében megismertetjük és gyakoroltatjuk a résztvevőkkel az emberi kapcsolattartás alapjait és azokat a szakmai fogásokat, melyek segítségével könnyedén és magabiztosan megnyerheti ügyfele bizalmát.
Ide tartozó témák:
|
II. A kifogások kezeléseA vevő kifogásai gyakran hosszú vitába, magyarázkodásba, sőt egyfajta "párviadalba" sodorják az eladót.
Ez eltéríti őt mondanivalójának irányától, így elveszíti a beszélgetés irányítását. A hagyományos érvelési módszereknél, amikor az eladó csupán válaszol a kifogásokra és nem maga kezdeményez, egyértelműen az ügyfél uralja a társalgást. Ha a vevő valamilyen kifogást emel, az eladó általában beszélni vagy magyarázkodni kezd. Ezzel kiengedi kezéből a beszélgetés irányítását. Mit tegyünk az olyan kifogásoknál, mint:
III. A lezárás technikái
Mikor zárjuk le a beszélgetést, hogyan zárjuk le, hogyan ismerem fel, hogy a vevő már hajlandó megvenni?
Az eladó mindennapjaiban e kérdések állandóan napirenden vannak. Szinte mindig éppen az üzlet megkötése előtt jut eszébe a vevőnek valami, amire az eladó nem számított. Az alábbi helyzetek, mint pl:
|
Kérjen díjtalan konzultációt, hogy eldöntsük
mi lenne a leghatékonyabb megoldás az Ön számára!
mi lenne a leghatékonyabb megoldás az Ön számára!
Partnereink véleménye erről a tréningről:
"Ez nem „csak” egy értékesítési szeminárium, mindenki számára hasznos lehet, aki kereskedelemmel foglalkozik, és annak is aki NEM kereskedelemmel keresi kenyerét, az élet egyéb területein is hasznosíthatja az itt megszerzett tudást."
Bácsovics Róbert (HAMA Kft.2013.03.07-09. értékesítési tréning)
"Ahhoz, hogy sikeres/sikeresebb ember legyek a piacon, minden segítséget megkaptam
- motiváció
- szakmai tudás,
- vidámság
- önbizalom
A tréning menete, tartalma egyenlő a profizmussal. Egy dolgot sajnálok: csak most tudtam ezen részt venni, nem hamarabb! Köszönöm szépen. Jó egészséget, további sok sikert kívánok!"
Vitéz Gábor Miklós (ING Zrt, 2012.07.11-13. értékesítési tréning)
"15 éve dolgozom értékesítőként, de még most is tanultam újat, pedig már többször részt vettem értékesítői tréningen. Érdekes volt, és már elhatároztam, hogy a jövőhéten alkalmazni fogom az itt tanultakat."
Kiss Péter (Uponor kft. 2012.05.04-05. értékesítési tréning)