Hideghívás (telemarketing) tréning, nyílt, 2012. NOVEMBER 12-13.
Köszönöm, mint az elméleti, mint a gyakorlati tudást. Előadónk Burgert Krisztián intelligens jó humorával hangulatossá tette napjainkat. Sok napi feladat, és munkafolyamat átbeszélése, és ahhoz adott mankók az előttem álló feladatokat megfogja könnyíteni. Szuper gondolat a gyakorlati hívások élesben történő elvégzése, és annak ott, és akkor korrigálása. Köszönöm ezt a 2 napot.
Marosánné Bobály Anita (Doqsys Kft.)
Előadómat szimpatikus, jól felkészült embernek ismertem meg. Örülök, hogy részt vettem a képzésen, hiszen olyan tudás birtokosa lettem, amelyet munkám során biztosan hasznosítok. A tréning anyaga nem csupán irányadó, hanem az ember telemarketinggel kapcsolatos alapvető hozzáállását változtatja meg.
Szalóki Szabolcs (MNA Group Kft.)
A tréninget sikeresnek éreztem, az első nap átadott információkat sikerült átültetni a gyakorlati részbe. Az előadás módja könnyed, humoros, könnyen megjegyezhetővé tette az információkat, a figyelmet végig fenntartotta az előadó. Különösen hatékonynak éreztem, hogy mindenkivel külön-külön is foglalkozott.
Kós Alexandra (Biztosításkötés.Top Kft.)
Marosánné Bobály Anita (Doqsys Kft.)
Előadómat szimpatikus, jól felkészült embernek ismertem meg. Örülök, hogy részt vettem a képzésen, hiszen olyan tudás birtokosa lettem, amelyet munkám során biztosan hasznosítok. A tréning anyaga nem csupán irányadó, hanem az ember telemarketinggel kapcsolatos alapvető hozzáállását változtatja meg.
Szalóki Szabolcs (MNA Group Kft.)
A tréninget sikeresnek éreztem, az első nap átadott információkat sikerült átültetni a gyakorlati részbe. Az előadás módja könnyed, humoros, könnyen megjegyezhetővé tette az információkat, a figyelmet végig fenntartotta az előadó. Különösen hatékonynak éreztem, hogy mindenkivel külön-külön is foglalkozott.
Kós Alexandra (Biztosításkötés.Top Kft.)