HIDEGHÍVÁS TRÉNING, 2012. JANUÁR 17-18., nyílt
"Rájöttem, hogy sokkal jobban kell figyelnem telefonálás közben magamra, hogy a szándék végig fent legyen, és jobban kell a kifogásokat kezelnem."
Jóvári László (Cargo-Vista Kft.)
"A kétnapos oktatást, abszolút hasznosnak ítélem meg. Sokat tanultam és azt hiszem, nem is inkább BIZTOS TUDOM, hogy alkalmazni fogom a munkám során. A kifogáskezelésről, az időpont egyeztetésig. Hogy miben különbözik, egy jó adatbázis a rossztól. A statisztika fontossága, mindenféleképpen segítségemre lesz a sikeres feladatom ellátásában. Nagyon köszönöm, Krisztián kitartó türelmét és a jó tanácsokat, hideghívás közben is. Örülök, hogy részt vettem a képzésben. Cégüket ajánlani tudom. Köszönettel."
Tóth Csilla (Gebrüder Weiss Kft).
"Köszönöm, hogy az üzleti és a magánéletem is hasznosítható információkat, tudásanyagot kaptam cégüktől. Érdekes ráeszméléseket tapasztaltam magamban a tanfolyam 2 napja alatt. Jé…..hát akkor ezért történik ez velem a munkám során."
Miskolczi Marianna (Cash-Global Kft)
Jóvári László (Cargo-Vista Kft.)
"A kétnapos oktatást, abszolút hasznosnak ítélem meg. Sokat tanultam és azt hiszem, nem is inkább BIZTOS TUDOM, hogy alkalmazni fogom a munkám során. A kifogáskezelésről, az időpont egyeztetésig. Hogy miben különbözik, egy jó adatbázis a rossztól. A statisztika fontossága, mindenféleképpen segítségemre lesz a sikeres feladatom ellátásában. Nagyon köszönöm, Krisztián kitartó türelmét és a jó tanácsokat, hideghívás közben is. Örülök, hogy részt vettem a képzésben. Cégüket ajánlani tudom. Köszönettel."
Tóth Csilla (Gebrüder Weiss Kft).
"Köszönöm, hogy az üzleti és a magánéletem is hasznosítható információkat, tudásanyagot kaptam cégüktől. Érdekes ráeszméléseket tapasztaltam magamban a tanfolyam 2 napja alatt. Jé…..hát akkor ezért történik ez velem a munkám során."
Miskolczi Marianna (Cash-Global Kft)