TELEMARKETING TRÉNING, 2011. JÚLIUS 01., OPEL SE LLC.
"A tréning nagyon pozitív volt. Pont a gyakorlati részt kívántam meghallgatni, igyekszünk elsajátítani. Nagyon színes előadás volt, tényleg nem unatkoztam."
Rajnai Tamás - Opel Marsal
"Számomra nagyon tartalmas volt a tréning. Minden itt szerzett információt megpróbálok a későbbiekben hasznosítani . Sok olyan dologra, megoldásra hívták fel a figyelmemet, amikre munkavégzésem során nem gondoltam."
Poprádi Anikó - Pro-Pel kft.
"Az oktatás tematikája, valamint az életszerű szituációk szemléletesek voltak és a mindennapokban értékelhető eredményeket hozhat a szevízforgalom növelése szempontjából."
Bálint Mátyás - Pro-Pel Kft.
"A folyamatosan fenntartott figyelmet külön értékelem. A gyakorlati példákat igen életszerűnek tartom. pörgős, jó hangulatú nap volt. Sokat tanultam."
Nagy Gábor - Opel Southeast Europe
"Hasznos volt a tréning. Jó és gyakorlatias oktató."
Szuna Gábor - Szuna Fehérvár
"A tanfolyam számomra nagyon érdekes volt, mivel soah nem foglalkoztam ezelőtt aktív call centerrel. Sokat tanultam belőle. Remélem fogom tudni kamatoztatni az itt elsajátított, halott információkat."
Dreszler Krisztina - Tóth Autóház Kft.
"Fantasztikus színészi alakítást láttunk, A tréner igen nagy tapasztalattal adta elő az aktív call center-es feladatokat és eseteket. Bízom benne, hogy a márkaszervízekben eredményesen fogják alkalamazni a kollégák az itt hallottakat."
Sztojcsev Gábor - Opel Southeast Europe
"Érdekes, pörgős oktatás volt. Sok új információ hangzott el, ami a márkakereskedők hasznára válhat. Az oktató tudásanyaga és előadásmódja is kíváló volt. Várom az on-site tréninget is!"
Palágyi Zsuzsa - Opel Souteast Europe
"Az elvégzett tréningen sok használható információt szereztem. Remélem sikeresen fogom alkalmazni az elkövetkezendő időszakban. Fontos, hogy minden agyban dől el, és ha akarjuk, és szeretjük csinálni, sikeresek lehetünk bármiben."
Nemes Zsuzsanna - Opel Toth
Rajnai Tamás - Opel Marsal
"Számomra nagyon tartalmas volt a tréning. Minden itt szerzett információt megpróbálok a későbbiekben hasznosítani . Sok olyan dologra, megoldásra hívták fel a figyelmemet, amikre munkavégzésem során nem gondoltam."
Poprádi Anikó - Pro-Pel kft.
"Az oktatás tematikája, valamint az életszerű szituációk szemléletesek voltak és a mindennapokban értékelhető eredményeket hozhat a szevízforgalom növelése szempontjából."
Bálint Mátyás - Pro-Pel Kft.
"A folyamatosan fenntartott figyelmet külön értékelem. A gyakorlati példákat igen életszerűnek tartom. pörgős, jó hangulatú nap volt. Sokat tanultam."
Nagy Gábor - Opel Southeast Europe
"Hasznos volt a tréning. Jó és gyakorlatias oktató."
Szuna Gábor - Szuna Fehérvár
"A tanfolyam számomra nagyon érdekes volt, mivel soah nem foglalkoztam ezelőtt aktív call centerrel. Sokat tanultam belőle. Remélem fogom tudni kamatoztatni az itt elsajátított, halott információkat."
Dreszler Krisztina - Tóth Autóház Kft.
"Fantasztikus színészi alakítást láttunk, A tréner igen nagy tapasztalattal adta elő az aktív call center-es feladatokat és eseteket. Bízom benne, hogy a márkaszervízekben eredményesen fogják alkalamazni a kollégák az itt hallottakat."
Sztojcsev Gábor - Opel Southeast Europe
"Érdekes, pörgős oktatás volt. Sok új információ hangzott el, ami a márkakereskedők hasznára válhat. Az oktató tudásanyaga és előadásmódja is kíváló volt. Várom az on-site tréninget is!"
Palágyi Zsuzsa - Opel Souteast Europe
"Az elvégzett tréningen sok használható információt szereztem. Remélem sikeresen fogom alkalmazni az elkövetkezendő időszakban. Fontos, hogy minden agyban dől el, és ha akarjuk, és szeretjük csinálni, sikeresek lehetünk bármiben."
Nemes Zsuzsanna - Opel Toth