ÉRTÉKESÍTÉSI TRÉNING, 2009.12.04 -06.,nyílt
"Az első olyan tréning, amit valóban élveztem, érdekes volt, és úgy gondolom, hogy mindenképp hasznos. A tréning minden témakörét szeretném a későbbiekben hasznosítani, ha nem munkám során, akkor az élet egyes területein, és erre tudatosan törekedni fogok."
Gyarmati Judit - sales executive (DHL Express Mo. Kft.)
"A tréning hangulata kiváló volt, kellemes volt ilyen környezetben elsajátítani a különböző technikákat. Amit elvártam a tanfolyammal kapcsolatban az teljes mértékben megvalósult. Külön örültem a gyakorlati részeknek. Munkám során felmerülő eddig „nyitott” kérdésekbe holnaptól bátran tudok választ adni, és alkalmazni a tanult technikákat."
Kupi Szabina - értékesítési referens (DHL Express Mo. Kft.)
"Örülök, hogy itt lehettem. Krisztián sok példájából rengeteget tanultam már itt. Bár még kelleni fog a „puska” de holnaptól azon dolgokat, melyek mindenképpen alkalmazhatóak cégünknél, mindenképpen alkalmazni fogjuk."
Pap Ferenc - bemutatóterem vezető (Nord-Art)
"Az elmúlt három nap során egy átfogó rendszerezést kaptam különböző értékesítési technikákból és a kifogások, reklamációk kezeléséből. Sok olyan dolgot is hallottam, ami valahol abszolút logikusnak tűnik kimondva / hiszen a választ mi adtuk a hozzánk intézett kérdésekre/ viszont úgy gondoljuk, hogy ez nekem aztán korábban magamtól nem jutott volna az eszembe. Köszönöm a rávezetést!!! Amit még fontosnak találtam: az itt elhangzott tanácsokat nem csak a munkám során fogom használni, hanem a mindennapi életem során is. Mindent egybevéve nagyon tetszett a tréning, remélem lesz lehetőségem egyszer majd egy másik szemináriumon is részt venni."
Makai Judit - sales lead qualifier (DHL Express Mo. Kft.)
"A tanfolyam során különösen tetszett a különböző élethelyzetekre adott / szabott objektív megoldások, valamint az is, hogy ezen megoldások / technikák ismertetésén túlmenően kitértek olyan jelenségek tárgyalására / feltárására, melyek az adott cégben dolgozó vagy azt vezető ember nehézsége lehet (manager betegség, stressz..stb.). Ezek megoldása is hozzájárul a sikeresebb üzleti munkaütemhez is, ezúton köszönöm a sokoldalú képzést."
Dr. Faluhelyi Péter - fogszakorvos, cégvezető
"Kipróbált, számomra használható technikákat sajátítottam el. Nem minden részt, de közel 70%-át a mindennapi munkám során tudom biztosan használni. További tanfolyamokra biztosan jövök a közeljövőben a többi munkatársammal együtt."
Nágel Kornél - ügyvezető (Nord-Art)
Gyarmati Judit - sales executive (DHL Express Mo. Kft.)
"A tréning hangulata kiváló volt, kellemes volt ilyen környezetben elsajátítani a különböző technikákat. Amit elvártam a tanfolyammal kapcsolatban az teljes mértékben megvalósult. Külön örültem a gyakorlati részeknek. Munkám során felmerülő eddig „nyitott” kérdésekbe holnaptól bátran tudok választ adni, és alkalmazni a tanult technikákat."
Kupi Szabina - értékesítési referens (DHL Express Mo. Kft.)
"Örülök, hogy itt lehettem. Krisztián sok példájából rengeteget tanultam már itt. Bár még kelleni fog a „puska” de holnaptól azon dolgokat, melyek mindenképpen alkalmazhatóak cégünknél, mindenképpen alkalmazni fogjuk."
Pap Ferenc - bemutatóterem vezető (Nord-Art)
"Az elmúlt három nap során egy átfogó rendszerezést kaptam különböző értékesítési technikákból és a kifogások, reklamációk kezeléséből. Sok olyan dolgot is hallottam, ami valahol abszolút logikusnak tűnik kimondva / hiszen a választ mi adtuk a hozzánk intézett kérdésekre/ viszont úgy gondoljuk, hogy ez nekem aztán korábban magamtól nem jutott volna az eszembe. Köszönöm a rávezetést!!! Amit még fontosnak találtam: az itt elhangzott tanácsokat nem csak a munkám során fogom használni, hanem a mindennapi életem során is. Mindent egybevéve nagyon tetszett a tréning, remélem lesz lehetőségem egyszer majd egy másik szemináriumon is részt venni."
Makai Judit - sales lead qualifier (DHL Express Mo. Kft.)
"A tanfolyam során különösen tetszett a különböző élethelyzetekre adott / szabott objektív megoldások, valamint az is, hogy ezen megoldások / technikák ismertetésén túlmenően kitértek olyan jelenségek tárgyalására / feltárására, melyek az adott cégben dolgozó vagy azt vezető ember nehézsége lehet (manager betegség, stressz..stb.). Ezek megoldása is hozzájárul a sikeresebb üzleti munkaütemhez is, ezúton köszönöm a sokoldalú képzést."
Dr. Faluhelyi Péter - fogszakorvos, cégvezető
"Kipróbált, számomra használható technikákat sajátítottam el. Nem minden részt, de közel 70%-át a mindennapi munkám során tudom biztosan használni. További tanfolyamokra biztosan jövök a közeljövőben a többi munkatársammal együtt."
Nágel Kornél - ügyvezető (Nord-Art)