TELESALES TRÉNING, 2009.07.30 -31., Sodexo Pass Hungária Kft.
"A tréning elérte a célját, azaz a kollégákat sikerült kimozdítania az eddigi meggyőződéseikből és egy új szemlélet alapjait rakta be. ezzel egy időben viszont konkrét megoldandó helyzetre konkrét és működő válaszokat adott, amivel meggyőzött bennünket a technikák használatáról. A feladatom a jövőben, már hétfőtől, hogy betartassam a kollégákkal, hogy rutin válhasson belőle."
Olajos Gábor - értékesítési vezető
"Tetszett. Egyszerű, rövid, egyenes célirányos kérdések megtanulása, elsajátítása! És a gyakorlatban az működik! Külön telesales technikák elsajátítása (záró kérdés, Columbó módszer), használata a gyakorlatban. Teljesen új szemlélet megvilágítása. A telesales nem is sablon munka, hanem egy változatos, érdekes munkakör :). Tetszik, hogy a tudást (bár még van mit gyakorolni) az ügyfelek is díjazzák, az üzleti beszélgetéseken ez kiérződik, egyszerűen jobb, oldottabb, kellemesebb az egész beszélgetés miliője."
Bak András - telesales munkatárs
"Az eddigiekhez képest egy szokatlan értékesítési technikát tanulhattunk meg, melynek a gyakorlati életben véleményem szerint forintosítható hasznát fogjuk venni. Szerintem itt a mottóban szereplő tudás, amit mi hozunk teljesen más típusú volt, mint a tanultak, ezáltal nem „csupán” rendeztük, de sokban fejlesztettük is. Ha sikerül tudatosan alkalmaznom és az eredmények is jönni fognak, egy visszajelzést mindenképp megígérek."
Juhász István - telesales munkatárs
"Hasznos, lényegre törő trükkök, alkalmazható technikák hangzottak el. Nem könnyen emészthető, hisz más volt eddig a rendszer és a tapasztalat, de idővel sok hasznunk származik majd belőle. Meglepő, hogy egyes technikák tényleg működnek, s erre eddig azért nem jöttünk rá, mert féltünk használni nem megszokott dolgokat / kérdéseket/ válaszokat. Bármennyire is úgy tűnt, hogy unatkozom, illetve nem érdekel, ez volt az egyik legjobb képzés és teleírtam a füzetet csupa hasznos infóval! Köszönjük!"
Molnár Judit Katalin - telesales munkatárs
"Sok újdonságot tanultam ismét Krisztiántól. Leginkább azt, hogy felismerjem az eddig értékesítésben tévesen használt mondatokat, kifejezéseket. Próbálok ezekre a jövőben tudatosan odafigyelni. A tréning folyamatosan lekötötte a gondolataimat, hiszen a tréner gondoskodott arról, hogy ne tudjunk „lógni” az előadásokon."
Csapó Csilla - telesales munkatárs
"A korábbi (hideghívás) tréninghez hasonlóan jól szervezett, jól felépített, szakmailag megalapozott volt a képzés. A tanultak (némi gyakorlást követően) alkalmazhatóak, és sikert hozhatnak az értékesítői munkában, ez már a mai gyakorláskor is kiderült. Krisztián lendületesen, érthetően és színvonalasan tartotta a tanfolyamot."
Raffayné Kaposi Nóra - ügyfélmanager
"Az elmúlt három nap alatt sok hasznos információhoz jutottam. A második és kiváltképp a harmadik nap tetszett igazán. Úgy érzem megfelelő tréninget kaptam és hatékonyabban tudok értékesíteni a hallottakból és a megszerzett tudásanyagból. Az értékesítésnél ezen a tréningen megtanultam, hogy mindig kérdezni és hallgatni kell, valamint rögtönözni. Megfelelő fogalmakat kaptam és a helyes szavakat, mondatokat úgy érzem hasznosítani fogom a munkám során."
Tóth Erika - telesales munkatárs
"Krisztiánról a továbbiakban is csak pozitív dolgokat tudok leírni. A tréning érdekes és persze hatékony volt. Úgy gondolom, hogy a megtanult technikákat könnyedén tudom majd alkalmazni a gyakorlatban és mind emellett hatékonyan is. Az elején még viszonylag furcsa megszokni és használni az új ismereteket, de a mai gyakorlás bebizonyította, hogy megéri és valóban hatékonyabb munkavégzést érhetünk el."
Cséri Péter - telesales munkatárs
Olajos Gábor - értékesítési vezető
"Tetszett. Egyszerű, rövid, egyenes célirányos kérdések megtanulása, elsajátítása! És a gyakorlatban az működik! Külön telesales technikák elsajátítása (záró kérdés, Columbó módszer), használata a gyakorlatban. Teljesen új szemlélet megvilágítása. A telesales nem is sablon munka, hanem egy változatos, érdekes munkakör :). Tetszik, hogy a tudást (bár még van mit gyakorolni) az ügyfelek is díjazzák, az üzleti beszélgetéseken ez kiérződik, egyszerűen jobb, oldottabb, kellemesebb az egész beszélgetés miliője."
Bak András - telesales munkatárs
"Az eddigiekhez képest egy szokatlan értékesítési technikát tanulhattunk meg, melynek a gyakorlati életben véleményem szerint forintosítható hasznát fogjuk venni. Szerintem itt a mottóban szereplő tudás, amit mi hozunk teljesen más típusú volt, mint a tanultak, ezáltal nem „csupán” rendeztük, de sokban fejlesztettük is. Ha sikerül tudatosan alkalmaznom és az eredmények is jönni fognak, egy visszajelzést mindenképp megígérek."
Juhász István - telesales munkatárs
"Hasznos, lényegre törő trükkök, alkalmazható technikák hangzottak el. Nem könnyen emészthető, hisz más volt eddig a rendszer és a tapasztalat, de idővel sok hasznunk származik majd belőle. Meglepő, hogy egyes technikák tényleg működnek, s erre eddig azért nem jöttünk rá, mert féltünk használni nem megszokott dolgokat / kérdéseket/ válaszokat. Bármennyire is úgy tűnt, hogy unatkozom, illetve nem érdekel, ez volt az egyik legjobb képzés és teleírtam a füzetet csupa hasznos infóval! Köszönjük!"
Molnár Judit Katalin - telesales munkatárs
"Sok újdonságot tanultam ismét Krisztiántól. Leginkább azt, hogy felismerjem az eddig értékesítésben tévesen használt mondatokat, kifejezéseket. Próbálok ezekre a jövőben tudatosan odafigyelni. A tréning folyamatosan lekötötte a gondolataimat, hiszen a tréner gondoskodott arról, hogy ne tudjunk „lógni” az előadásokon."
Csapó Csilla - telesales munkatárs
"A korábbi (hideghívás) tréninghez hasonlóan jól szervezett, jól felépített, szakmailag megalapozott volt a képzés. A tanultak (némi gyakorlást követően) alkalmazhatóak, és sikert hozhatnak az értékesítői munkában, ez már a mai gyakorláskor is kiderült. Krisztián lendületesen, érthetően és színvonalasan tartotta a tanfolyamot."
Raffayné Kaposi Nóra - ügyfélmanager
"Az elmúlt három nap alatt sok hasznos információhoz jutottam. A második és kiváltképp a harmadik nap tetszett igazán. Úgy érzem megfelelő tréninget kaptam és hatékonyabban tudok értékesíteni a hallottakból és a megszerzett tudásanyagból. Az értékesítésnél ezen a tréningen megtanultam, hogy mindig kérdezni és hallgatni kell, valamint rögtönözni. Megfelelő fogalmakat kaptam és a helyes szavakat, mondatokat úgy érzem hasznosítani fogom a munkám során."
Tóth Erika - telesales munkatárs
"Krisztiánról a továbbiakban is csak pozitív dolgokat tudok leírni. A tréning érdekes és persze hatékony volt. Úgy gondolom, hogy a megtanult technikákat könnyedén tudom majd alkalmazni a gyakorlatban és mind emellett hatékonyan is. Az elején még viszonylag furcsa megszokni és használni az új ismereteket, de a mai gyakorlás bebizonyította, hogy megéri és valóban hatékonyabb munkavégzést érhetünk el."
Cséri Péter - telesales munkatárs