HIDEGHÍVÁS TRÉNING, 2009.07.06 -07., Sodexo Pass Hungária Kft.
"Nagyon tetszett a tréning, köszönet az SPH-nak, hogy végre egy használható oktatást szervezett. Sok új információt kaptam ami az eddigi "tanításokkal" akár szöges ellentétben van. Amire koncentrálnom kell a jövőben az ilyen jellegű hívásoknál: NAPTÁR! max két perc alatt. A tréning színes, érdekes, figyelem fenntartó volt."
Bajer Gabriella - ügyfélmenedzser
"Nem vagyok nyalizós, de a tréner nagyon képben van, penge! Tényleg azon múlik a hideghívás, hogy mekkora a szándék, lényegretörően, kitartóan, tömören, frappánsan kell! Én kiegyensúlyozott emberke vagyok és ezt kell átadnom."
Bánhegyi Tamás - ügyfélmenedzser
"Köszönöm a színvonalas tréninget! Energikus, pozitív, széles látókörű, átgondolt előadás - előadó. Ajánlást mindenféleképpen adok, ha oda kerül a sor. Gratulálok!"
Barócsi Ákos - ügyfélmenedzser
"A tréning maximálisan hasznos volt számomra. Sok újdonságot tanulhattam, illetve ismerkedhettem meg. A gyakorlatban is próbálom a jövőben alkalmazni az itt elhangzottakat!"
Csapó Csilla - telesales munkatárs
"A tréning rendszerbe foglalta és egyben leegyszerűsítette a folyamatokat. Ami külön tetszett, hogy a szigorúan vett tréninganyagon kívül egyéb információkkal is színesítette a tanfolyamot. Köszönöm, értékes lett!"
Marczinek Richard - key account manager
"A tréninget nagyon érdekesnek és hasznosnak találom. A szlogennel ellentétben én azért tudásra is szert tettem. Ez az elhangzottakból is, illetve a rendszerezés következtében is elmondható. Különösen tetszett, hogy a gyakorlati tudásról kaptunk egy elméleti összefoglalót, amit, ha ügyesek vagyunk, mert ugye a szándékunk megvan, mi is sikeresen alkalmazhatunk a gyakorlati életben."
Juhász István - telesales munkatárs
"Az életből vett példák nagyon jók voltak, többet is szívesen vettem volna a fiktív, eljátszott szituációk kárára. Több "laboratóriumi" gyakorlat is elment volna, mondjuk egy olyan gyakorlattal, hogy aki egy kis hibát vét, kezdi előlről a szituációs gyakorlatot. Szívesen láttam volna önbizalom és szándék erősítő gyakorlatokat."
Nagy István - értékesítési csoportvezető
Bajer Gabriella - ügyfélmenedzser
"Nem vagyok nyalizós, de a tréner nagyon képben van, penge! Tényleg azon múlik a hideghívás, hogy mekkora a szándék, lényegretörően, kitartóan, tömören, frappánsan kell! Én kiegyensúlyozott emberke vagyok és ezt kell átadnom."
Bánhegyi Tamás - ügyfélmenedzser
"Köszönöm a színvonalas tréninget! Energikus, pozitív, széles látókörű, átgondolt előadás - előadó. Ajánlást mindenféleképpen adok, ha oda kerül a sor. Gratulálok!"
Barócsi Ákos - ügyfélmenedzser
"A tréning maximálisan hasznos volt számomra. Sok újdonságot tanulhattam, illetve ismerkedhettem meg. A gyakorlatban is próbálom a jövőben alkalmazni az itt elhangzottakat!"
Csapó Csilla - telesales munkatárs
"A tréning rendszerbe foglalta és egyben leegyszerűsítette a folyamatokat. Ami külön tetszett, hogy a szigorúan vett tréninganyagon kívül egyéb információkkal is színesítette a tanfolyamot. Köszönöm, értékes lett!"
Marczinek Richard - key account manager
"A tréninget nagyon érdekesnek és hasznosnak találom. A szlogennel ellentétben én azért tudásra is szert tettem. Ez az elhangzottakból is, illetve a rendszerezés következtében is elmondható. Különösen tetszett, hogy a gyakorlati tudásról kaptunk egy elméleti összefoglalót, amit, ha ügyesek vagyunk, mert ugye a szándékunk megvan, mi is sikeresen alkalmazhatunk a gyakorlati életben."
Juhász István - telesales munkatárs
"Az életből vett példák nagyon jók voltak, többet is szívesen vettem volna a fiktív, eljátszott szituációk kárára. Több "laboratóriumi" gyakorlat is elment volna, mondjuk egy olyan gyakorlattal, hogy aki egy kis hibát vét, kezdi előlről a szituációs gyakorlatot. Szívesen láttam volna önbizalom és szándék erősítő gyakorlatokat."
Nagy István - értékesítési csoportvezető