KOMMUNIKÁCIÓS TRÉNING, 2008.11.29 -30., Diebold Magyarország Kft.
"A tanfolyamon szerzett ismeretek közül sokat tudok majd hasznosítani a munkám során, s ezek nagyon fontosak az ügyfelekkel való kapcsolattartásban. Ezek az ismeretek felhívták a figyelmemet arra, hogy nem csak az a fontos, hogy mit mondok, hanem az is hogyan mondom."
K. A. J.
"Rendkívül hasznosnak tartom az elvégzett tréninget, mindenképpen használni fogom a tanult technikákat, kiváncsian várom az eredményt."
Sz. Zs.
"A napi munkám során a tanultak nagy részét fel fogom tudni használni a jobb és sikeresebb kommunikáció érdekében."
P. Zs.
"A kétnapos tanfolyam alatt sikerült gyakorlati elképzelést kapni affelől, hogy bizonyos kommunikációs helyzeteket, felmerülő problémákat hogyan lehet lekezelni, megoldani úgy, hogy sem az ügyfél,sem én ne kerüljünk kellemetlen szituációban."
K. ZS.
"Remélhetőleg a felesleges beszélgetésekete ezután gyorsabban le tudom zárni, illetve a "nem" válaszok ellen jobban fogok szerepelni."
N. Á.
"Az itt tanultakat megpróbálom éles helyzetekben is használni, remélem jól alkalmazva segítik majd a sikeres kommunikációt."
F. L.
"Hasznos infókat kaptam és alkalmazni fogom. Egy-két dolgot ilyen megközelítésből még nem ismertem de használni fogom."
K. I.
"Érdekes volt a kommunikáció elemeit vizsgálni, elemezni mert így tudatosan lehet irányítani azt. Ennek segítségével kezelhetővé válnak a kényes szituációk is."
Z. L.
"A kommunikáció elemeire szedése és külön gyakorlása érdekes és célravezető módszer, bár én már huszonhat éve kommunikálok ügyfelekkel. 49 évesen elég nehéz egy kétnapos tréning alapján bevett, megtanult módjaimon változtatni. Az affinitás-realitás szem előtt tartása számomra a legfontosabb része a tanfolyamnak."
Cs. Gy.
"A tanfolyam többnyire nevesítette és megerősítette az amúgy meglévő tudást, néhány eleme újdonság, erősen megfontolandó."
P. M.
"A tanfolyamon a nem válaszok adása és kezelése volt a legtanulságosabb, de a többi része is jó volt."
T. Z.
"Tudatosan tudok alkalmazni néhány szófordulatot, beszélgetési panelt. Nyugalomra, higgadtságra tanított a kommunikáció során."
L. B.
K. A. J.
"Rendkívül hasznosnak tartom az elvégzett tréninget, mindenképpen használni fogom a tanult technikákat, kiváncsian várom az eredményt."
Sz. Zs.
"A napi munkám során a tanultak nagy részét fel fogom tudni használni a jobb és sikeresebb kommunikáció érdekében."
P. Zs.
"A kétnapos tanfolyam alatt sikerült gyakorlati elképzelést kapni affelől, hogy bizonyos kommunikációs helyzeteket, felmerülő problémákat hogyan lehet lekezelni, megoldani úgy, hogy sem az ügyfél,sem én ne kerüljünk kellemetlen szituációban."
K. ZS.
"Remélhetőleg a felesleges beszélgetésekete ezután gyorsabban le tudom zárni, illetve a "nem" válaszok ellen jobban fogok szerepelni."
N. Á.
"Az itt tanultakat megpróbálom éles helyzetekben is használni, remélem jól alkalmazva segítik majd a sikeres kommunikációt."
F. L.
"Hasznos infókat kaptam és alkalmazni fogom. Egy-két dolgot ilyen megközelítésből még nem ismertem de használni fogom."
K. I.
"Érdekes volt a kommunikáció elemeit vizsgálni, elemezni mert így tudatosan lehet irányítani azt. Ennek segítségével kezelhetővé válnak a kényes szituációk is."
Z. L.
"A kommunikáció elemeire szedése és külön gyakorlása érdekes és célravezető módszer, bár én már huszonhat éve kommunikálok ügyfelekkel. 49 évesen elég nehéz egy kétnapos tréning alapján bevett, megtanult módjaimon változtatni. Az affinitás-realitás szem előtt tartása számomra a legfontosabb része a tanfolyamnak."
Cs. Gy.
"A tanfolyam többnyire nevesítette és megerősítette az amúgy meglévő tudást, néhány eleme újdonság, erősen megfontolandó."
P. M.
"A tanfolyamon a nem válaszok adása és kezelése volt a legtanulságosabb, de a többi része is jó volt."
T. Z.
"Tudatosan tudok alkalmazni néhány szófordulatot, beszélgetési panelt. Nyugalomra, higgadtságra tanított a kommunikáció során."
L. B.