ÉRTÉKESÍTÉSI TRÉNING, 2008.11.23., Suzuki Plusz
"Minél többet tanulsz annál világosabb mennyi mindent nem tudsz :-)."
F. Á.
"A legfontosabb szerintem a témakörök között a bizalomépítés volt. Ezt kell minél jobban megtanulni és alkalmazni."
M. Z.
"Folyamatában hasznosnak tartottam a tanfolyamot. Elsősorban a gyakorlati megközelítés tetszett."
F. L.
"A két nap alatt hallott és megbeszélt témakörök alapján leszűrtem a számomra hasznosíthatót, a továbbiakban beépítem a technikámba, pozitív eredményt remélve."
F. K. Sz.
"A kétnapos értékesítési tréning, amelyet másodszor volt alkalmam végighallgatni újfent nagy hatással volt rám. Nemcsak az előadásmódja, de az előadó sem mindennapi. Remélem még hallhatom."
P. Gy.
"A tanfolyamot hasznosnak ítéltem meg. Az egyes szituációk kifejtése, annak lejátszódásának menete, eredménye volt tanulságos. Az ilyen helyzetekre nagyon jó probléma megoldó javaslatokat hallottunk."
E. N.
"Értékesítési stratégia felépítése, tárgyalások levezetése. Ötletek az ügyfélkezelés hatékonyságának növelésére. Problémás ügyfelek és kondíciók, jó irányba vezetés."
H. J.
"A tanfolyam alatt sok dologgal megismertettek amit a munkám során hasznosítani szeretnék."
B. G.
"A kollégák sok konkrét kérdésre választ kaptak, a tanfolyamot sikeresnek értékelem."
T. I.
"A tréninget hasznosnak tartottam, mert a problémakezelésre nagyon sok hasznos választ kaptam. A továbbiakban további tréningeket is szükségesnek tartanék."
T. G.
F. Á.
"A legfontosabb szerintem a témakörök között a bizalomépítés volt. Ezt kell minél jobban megtanulni és alkalmazni."
M. Z.
"Folyamatában hasznosnak tartottam a tanfolyamot. Elsősorban a gyakorlati megközelítés tetszett."
F. L.
"A két nap alatt hallott és megbeszélt témakörök alapján leszűrtem a számomra hasznosíthatót, a továbbiakban beépítem a technikámba, pozitív eredményt remélve."
F. K. Sz.
"A kétnapos értékesítési tréning, amelyet másodszor volt alkalmam végighallgatni újfent nagy hatással volt rám. Nemcsak az előadásmódja, de az előadó sem mindennapi. Remélem még hallhatom."
P. Gy.
"A tanfolyamot hasznosnak ítéltem meg. Az egyes szituációk kifejtése, annak lejátszódásának menete, eredménye volt tanulságos. Az ilyen helyzetekre nagyon jó probléma megoldó javaslatokat hallottunk."
E. N.
"Értékesítési stratégia felépítése, tárgyalások levezetése. Ötletek az ügyfélkezelés hatékonyságának növelésére. Problémás ügyfelek és kondíciók, jó irányba vezetés."
H. J.
"A tanfolyam alatt sok dologgal megismertettek amit a munkám során hasznosítani szeretnék."
B. G.
"A kollégák sok konkrét kérdésre választ kaptak, a tanfolyamot sikeresnek értékelem."
T. I.
"A tréninget hasznosnak tartottam, mert a problémakezelésre nagyon sok hasznos választ kaptam. A továbbiakban további tréningeket is szükségesnek tartanék."
T. G.