TELEMARKETING TRÉNING, 2007.05.07 -08., nyílt
"Hasznos információkkal gazdagodtam és a pár óra alatt az is kiderült, hogy a gyakorlatban is hasznos az itt tanult elmélet. Köszönöm! Legalább két szinttel magasabb az érzelmi szintem most, mint akár ma reggel."
P. E., Solvexpress Kft.
"A tanfolyam során választ kaptam és segítséget a telefonálás alatt már felmerülő olyan kérdésekre és kifogásokra, amit eddig nem tudtam kezelni. Irányvonalat kaptam a további telemarketinges munkámhoz amit alkalmazva remélhetőleg eredményesebb lesz a teljesítményem.
B. H., Top Bróker Kft.
"A tanfolyam hasznát elsősorban abban látom, hogy alapvetően megváltoztatta a véleményemet a telemarketinges "szakma" sikerének kulcsáról. Ezek szerint a lényeg nem azon van amit mondunk, hanem ahogy mondjuk, és hogy mennyire bízunk magunkban, azaz megvan-e bennünk a szándék, az akarat. Ha én nem hiszek magamban akkor az át fog menni a telefonbeszélgetésben és ez gátolhatja a munkám sikerességét.
Az itt hallottakat igyekszem alkalmazni és rendszerességet vinni a mindennapi tevékenységeimbe."
M. D., Top Bróker Kft.
"Sokat segített mik a kerülendő, a szándékot megtörő szavak, amiket eddig használtam, hogyan lehet sokkal határozottabban irányítani a beszélgetéseket."
Sz. A., DHl Express Mo. Kft.
"Köszönöm szépen ezt a két napos tréninget. Nagyon hasznos volt. Mindenképpen be fogom építeni az itt megtanult eszközöket a mindennapi munkámba. valamint segített legyőzni a hideghívással kapcsolatos félelmeket, aggályokat. Magabiztosnak érzem magam."
D. D., DHL Express Mo. Kft.
P. E., Solvexpress Kft.
"A tanfolyam során választ kaptam és segítséget a telefonálás alatt már felmerülő olyan kérdésekre és kifogásokra, amit eddig nem tudtam kezelni. Irányvonalat kaptam a további telemarketinges munkámhoz amit alkalmazva remélhetőleg eredményesebb lesz a teljesítményem.
B. H., Top Bróker Kft.
"A tanfolyam hasznát elsősorban abban látom, hogy alapvetően megváltoztatta a véleményemet a telemarketinges "szakma" sikerének kulcsáról. Ezek szerint a lényeg nem azon van amit mondunk, hanem ahogy mondjuk, és hogy mennyire bízunk magunkban, azaz megvan-e bennünk a szándék, az akarat. Ha én nem hiszek magamban akkor az át fog menni a telefonbeszélgetésben és ez gátolhatja a munkám sikerességét.
Az itt hallottakat igyekszem alkalmazni és rendszerességet vinni a mindennapi tevékenységeimbe."
M. D., Top Bróker Kft.
"Sokat segített mik a kerülendő, a szándékot megtörő szavak, amiket eddig használtam, hogyan lehet sokkal határozottabban irányítani a beszélgetéseket."
Sz. A., DHl Express Mo. Kft.
"Köszönöm szépen ezt a két napos tréninget. Nagyon hasznos volt. Mindenképpen be fogom építeni az itt megtanult eszközöket a mindennapi munkámba. valamint segített legyőzni a hideghívással kapcsolatos félelmeket, aggályokat. Magabiztosnak érzem magam."
D. D., DHL Express Mo. Kft.