ÉRTÉKESÍTÉSI TRÉNING, 2007.01.27 -28, Chiorino Kft.
"Tetszett az előadásokon a folyamatos felismerés, hpgy milyen hibákat illetve milyen jó dolgokat csináltunk.
Azt gondolom, hogy most már tudatosabb lesz az értékesítés nálunk."
D. Z.
"A tréning során komolyan sok újdonsággal és új információval lettem gazdagabb, és ezek alkalamzásával biztos vagyok benne, hogy hatékonyabb üzletkötői munkát fogok tudni végezni a jövőben, mely a cégem és magam hasznára válik.
Köszönöm."
K. S.
"A módszerek tipizálása, rendszerezése nagyon tetszett (hideghívások, kifogáskezelés, reklamációkezelés). Az előadó beleélése, stílusa kiváló volt, bár a szituációknál életszerűbb példákat vártam volna.
A tréning elérte célját, az itt szerzett ismereteket mindenekelőtt gyakorolni fogom, ezután mindenképpen alkalamazni fogom a gyakorlatban is."
B. S.
"Igen pörgős, jó hangulatú tanfolyam volt. Sok olyan információhoz jutotttam, ami segít megérteni ezt a fajta értékesítési formát a hagyományos után.
Nyílván a hasznosságát az élet fogja igazolni. Gondolom a technikák működnek, különben az emtrek már nem működhetne."
K. A.
"Azért ez az osztályismétlés nem volt hasztalan, mert több olyan dolog is felemerült amit az előző alkalommal átvettünk, de igazán feledésbe merült nálam. Remélem az ismertetett technikákból az elkövetkező időkban egyre többet, hatékonyan fogok tudni alkalamazni."
V. P.
"A tréning során a témákhoz kapcsolódó szituációkat életszerű példákkal mutatta be az előadó. Megmutatta melyik a helyes és a helytelen. Olyan dolgokra is rávilágított, amik a mindennapok során berögzülnek az emberbe (pl. a visszakérdezés, rosszul kérdezés...), ezeken változtatni tudunk, illetve megpóbáljuk ezeket alkalamazni. Hasznosnak érzem ezt a két napot."
H. J.
"A tréning elején azt a feladatot kaptuk, hogy írjuk le mit várunk a tréningtől. A kitűzött célok megvalósításáhot a tréning segített közelebb kerülni, bár a gyakorlati alkalamazás fogja megmutatni, hogy ténylegesen sikerült-e megragadni a lényeget.
Köszönöm a tréner munkáját, élvezetes két nap volt, a gyakorlati feladatok tetszettek a legjobban."
Sz. Zs.
"Az ügyfelekkel való hatékonyabb kapcsolattartásnak az eredményességét növelhetem, ha elindulok azon az úton, melyen "tudaosan" kezelem az ügyfél problémáit.
Kapcsolatteremtő képességem növelhetem a tanfolyam által."
M. M.