KERESZTÉRTÉKESÍTÉSI TRÉNING, 2007.01.20., KDB Bank Magyarország Zrt.
"Nagyon hasznos volt az előadás és sok új dolgot tanultam meg, amit alkalmazni fogok a munkakörömben. Az előadót meg csak dicsérni lehet, mert nagyon érthetően, tisztán és játékosan adta elő a továbbképzést."
B. Sz. R.
"Hasznosnak találtam a tréninget abból a szempontból, hogy nem "nyomulni" tanít ez a módszer bennünket, hanem segít abban, hogy az ügyféllel magtaláljuk a közös hangot, és valóban elégedetten távozzon tőlünk, és szívesen térjen vissza. Biztos vagyok benne, hogy használni fogom a zárókérdéseket, mert érzem, hogy nem sértőek, én is szívesen hallanám őket hasonló esetben."
G. K.
"Nagyon érdekesnek találtam ezt a tréninget, főleg azért mert én korábban dolgoztam már kereskedőként és megmondom őszintén ilyen megközelítésből még nem kaptam információt az értékesítésről. köszönet, hogy érdekessé tette az értékesítést. Azt hiszem mindenképp érdemes megpróbálni és talán így sikerülni is fog. Az eddigi félelmem ezzel megváltozott!"
J. Sz.
"Nem vettem még részt ilyen tanfolyamon eddig. Véleményem szerint egy jobb megközelítési módszert adott ahhoz, hogy az adott szituációt hogyan tudnánk kezelni. Kicsit több pszichológiát csempészett bele a jelenlegi munkánkba, a gyakorlati élethez ez feltétlenül szükséges. Kiváncsi leszek ezt mennyire vagy hogyan tudjuk alkalmazni.
Nagyon jó előadás volt!"
C. Á.
"Számomra tanulságos volt ez a tanfolyam, amit nagyban köszönhetek az előadónak, mert intenzíven "befogta2 a csoportot az előadásba. A munkám során biztosan fogom tudni alkalamazni az elhangzottakat, ami hozzájárul a jó munkavégzésemhez."
L. Sz.
"Annak ellenére, hogy 13 éve dolgozom a bankunkban, és ebből 10 évet ügyfélkezeléssel töltöttem - remélve, hogy ezalatt a tíz áv alatt megfelelő affinitással foglalkoztam az ügyfeleimmel, úgy érzem, hogy több nehéz helyzet megoldására kaptam választ a mai napon. Valószínű, hogy a jövőben esedékes ügyféllel való kommunikáció ennek eredményeképpen sikeresebb lesz."
J. D. I.
"Érdekesnek találtam. A felvetett problémák, témakörök, szituációk egy részével ugyan találkoztam már, azonban az előadámód élvezetesebb volt az előzőeknél. Fenntartotta a figyelmet ilyen hosszú időn keresztül is."
B. P.
"Tetszett az érdekes, dinamikus stílus.
Tetszett a jó időbeosztás.
Tartalmilag sokat nyújtott.
Hiányoltam a szituációs gyakorlatokat.
Gyenge volt a résztvevők "dolgoztatása"
Profi, gördülékeny lebonyolítás.
Sz. T.
B. Sz. R.
"Hasznosnak találtam a tréninget abból a szempontból, hogy nem "nyomulni" tanít ez a módszer bennünket, hanem segít abban, hogy az ügyféllel magtaláljuk a közös hangot, és valóban elégedetten távozzon tőlünk, és szívesen térjen vissza. Biztos vagyok benne, hogy használni fogom a zárókérdéseket, mert érzem, hogy nem sértőek, én is szívesen hallanám őket hasonló esetben."
G. K.
"Nagyon érdekesnek találtam ezt a tréninget, főleg azért mert én korábban dolgoztam már kereskedőként és megmondom őszintén ilyen megközelítésből még nem kaptam információt az értékesítésről. köszönet, hogy érdekessé tette az értékesítést. Azt hiszem mindenképp érdemes megpróbálni és talán így sikerülni is fog. Az eddigi félelmem ezzel megváltozott!"
J. Sz.
"Nem vettem még részt ilyen tanfolyamon eddig. Véleményem szerint egy jobb megközelítési módszert adott ahhoz, hogy az adott szituációt hogyan tudnánk kezelni. Kicsit több pszichológiát csempészett bele a jelenlegi munkánkba, a gyakorlati élethez ez feltétlenül szükséges. Kiváncsi leszek ezt mennyire vagy hogyan tudjuk alkalmazni.
Nagyon jó előadás volt!"
C. Á.
"Számomra tanulságos volt ez a tanfolyam, amit nagyban köszönhetek az előadónak, mert intenzíven "befogta2 a csoportot az előadásba. A munkám során biztosan fogom tudni alkalamazni az elhangzottakat, ami hozzájárul a jó munkavégzésemhez."
L. Sz.
"Annak ellenére, hogy 13 éve dolgozom a bankunkban, és ebből 10 évet ügyfélkezeléssel töltöttem - remélve, hogy ezalatt a tíz áv alatt megfelelő affinitással foglalkoztam az ügyfeleimmel, úgy érzem, hogy több nehéz helyzet megoldására kaptam választ a mai napon. Valószínű, hogy a jövőben esedékes ügyféllel való kommunikáció ennek eredményeképpen sikeresebb lesz."
J. D. I.
"Érdekesnek találtam. A felvetett problémák, témakörök, szituációk egy részével ugyan találkoztam már, azonban az előadámód élvezetesebb volt az előzőeknél. Fenntartotta a figyelmet ilyen hosszú időn keresztül is."
B. P.
"Tetszett az érdekes, dinamikus stílus.
Tetszett a jó időbeosztás.
Tartalmilag sokat nyújtott.
Hiányoltam a szituációs gyakorlatokat.
Gyenge volt a résztvevők "dolgoztatása"
Profi, gördülékeny lebonyolítás.
Sz. T.