ÉRTÉKESÍTÉSI TRÉNING, 2006.11.13 -14., "Egy mobilszolgáltató Zrt."
"A tréning tetszett, színvonalas volt. Több hasonló tréningen vettem már részt és talán itt tanultam a legtöbbet. Sok olyan dolgot hallottam, amit kamatoztatni tudok a későbbiekben a munkám során."
Zs. V.
"Számomra a tréning rendkivüli segítséget nyújtott a munkám során felmerülő problémák kezelésére és az eddig csak halványan sejtett, az értékesítés lényegét - mikéntjét tárta fel.
Távlatokat, célokat merek a tréning segítségével magam elé tűzni, sokkal nagyobb önbizalomra tettem szert, mind a munka mind pedig a kapcsolatok terén.
Köszönöm a "megvilágosodás" lehetőségét!"
J. A.
"Hasunosnak és elgondolkodtatónak találtam a tréninget. Bizonyára fel tudom használni az itt tanultakat az értékesítés folyamán."
G. J.
"A tréning során alapvető emberi viselkedéseket, azok okait ismertük meg. Ezek egy része az adott szituációban felhasználható, más részéhez sajnos nincsenek meg a körülmények. Megtanultuk mire, hogyan kell reagálni, illetve mi lenne az ideális. Megpróbálom ezeket már az első munkanaptól alkalamzni, kiváncsi vagyok az ügyfelek hogyan fogjál lereagálni ezt az új hozzáállást. A tréning mindenképpen sok olyan információt adott, amitől talán kevesebb ingerült ügyfél lesz, illetve talán az ügyfélelégedettség is nőni fog. Köszönöm, hogy részt vehettem rajta."
G. V.
"Voltam már hasonló tréningen, így összehasonlítva más cégek által szervezett tréninggel: nagyon hasznosnak találtam. Jó hangulatú volt. Felkeltette az érdeklődésemet az előadó. Átadott ismereteket rendkívül hasznosnak találtam és bízom benne, hogy minél hamarabb a gyakorlati munkám során hasznosítani tudomés a munkám eszköze lesz!"
V. J.
"Köszönöm szépen az elhangzottakat. Segített abban, hogy motivációt adjon a hétköznapokra. A céget, melynél dolgozom ezután sem fogom jobban szeretni, de a saját céljaim és azok elérése mindenkinek jobbá és könnyebbé teszi majd az életét."
P. G.
"Az értékesítési tréning sikeres volt, mivel megfelelő technikák segítségével fel lehet ismerni, rá lehet világítani az ügyfelek problémáira ezáltal sikeresebb megoldásokat lehet ajánlani az ügyfeleknek. Ennek segítségével nem csak üzleti sikerek érhetők el, hanem cégünk mint márkanév . pozitívan fog beépülni a köztudatban, javítva ezéltal a vállalat jó hírnevét."
H. Sz.
Zs. V.
"Számomra a tréning rendkivüli segítséget nyújtott a munkám során felmerülő problémák kezelésére és az eddig csak halványan sejtett, az értékesítés lényegét - mikéntjét tárta fel.
Távlatokat, célokat merek a tréning segítségével magam elé tűzni, sokkal nagyobb önbizalomra tettem szert, mind a munka mind pedig a kapcsolatok terén.
Köszönöm a "megvilágosodás" lehetőségét!"
J. A.
"Hasunosnak és elgondolkodtatónak találtam a tréninget. Bizonyára fel tudom használni az itt tanultakat az értékesítés folyamán."
G. J.
"A tréning során alapvető emberi viselkedéseket, azok okait ismertük meg. Ezek egy része az adott szituációban felhasználható, más részéhez sajnos nincsenek meg a körülmények. Megtanultuk mire, hogyan kell reagálni, illetve mi lenne az ideális. Megpróbálom ezeket már az első munkanaptól alkalamzni, kiváncsi vagyok az ügyfelek hogyan fogjál lereagálni ezt az új hozzáállást. A tréning mindenképpen sok olyan információt adott, amitől talán kevesebb ingerült ügyfél lesz, illetve talán az ügyfélelégedettség is nőni fog. Köszönöm, hogy részt vehettem rajta."
G. V.
"Voltam már hasonló tréningen, így összehasonlítva más cégek által szervezett tréninggel: nagyon hasznosnak találtam. Jó hangulatú volt. Felkeltette az érdeklődésemet az előadó. Átadott ismereteket rendkívül hasznosnak találtam és bízom benne, hogy minél hamarabb a gyakorlati munkám során hasznosítani tudomés a munkám eszköze lesz!"
V. J.
"Köszönöm szépen az elhangzottakat. Segített abban, hogy motivációt adjon a hétköznapokra. A céget, melynél dolgozom ezután sem fogom jobban szeretni, de a saját céljaim és azok elérése mindenkinek jobbá és könnyebbé teszi majd az életét."
P. G.
"Az értékesítési tréning sikeres volt, mivel megfelelő technikák segítségével fel lehet ismerni, rá lehet világítani az ügyfelek problémáira ezáltal sikeresebb megoldásokat lehet ajánlani az ügyfeleknek. Ennek segítségével nem csak üzleti sikerek érhetők el, hanem cégünk mint márkanév . pozitívan fog beépülni a köztudatban, javítva ezéltal a vállalat jó hírnevét."
H. Sz.