Minőségi Szolgáltatás Emberi Tényezői, 2006.07.06-07., Metro Kereskedelmi Kft.
„A fő célkitűzés az értékesítési kollégáknak nyújtott képzés struktúrájának megismerése volt. Szembesülhettem a mindennapi munkájuk során felmerülő problémákkal és azok megoldási lehetőségeivel. A bemutatott módszerek számomra is követendőek lesznek: akár vevőlátogatásaim során is, de még az áruház igazgatási feladati alatt is jól lehet majd hasznosítani őket. Javarésze automatikusan alkalmazható, de néhány elem tudatos begyakorlásával növelhető a hatékonyság.”
Vezető
„Pontosan azokról a dolgokról volt szó, amelyeket a mindennapi munkám során hasznosítani tudok. Rengeteg kérdésemre választ kaptam, pl. hogyan kell adott problémára válaszolni, adott szituációban viselkedni. Majdhogynem kezdő értékesítőként ez a tréning egy jövőképet, célt adott, hova kell eljutnom.”
„Egy pár technikát már korábban is ismertem, maximum nem tudtam a nevét, de jó volt feleleveníteni. Kevés volt a 2 nap szerintem és szeretnék még 1 pár nyakas vevő többszöri „kirohanását” többféleképpen, de nagyon eredményesen kezelni és orvosolni. Pl. ha valamilyen kifogást 1-szer már kezeltem, 1 technikával hogyan tudok hasonlót ugyanannál az üzlettulajdonosnál hatékonyabban vagy ugyanolyan sikerrel mégis 1 másik módszerrel lekezelni vagy egyszerűen kifarolni belőle. További sok sikert kívánok a munkádhoz, augusztusban pedig a személyes 1 napos közös látogatások alkalmával mindezekre tőled remélem úgyis választ kapok.„
„A tréning során olyan dolgokat ismertem meg, mellyel megoldásokat látok olyan szituációkra, amiket eddig nem úgy kezeltem, ahogy a legjobb lett volna a jó kapcsolat megteremtéséhez. Olyan történetek kerültem elmondásra, melyekkel már én is szembekerültem. Nagyobb önbizalmat ad, hogy megismertem ezeknek a problémáknak, eseményeknek a kezelését. Az előadás hasznos és kellemes volt, úgy mint az egész tréning.”
„Ezután a tanfolyam után úgy érzem, képes leszek a vevőkkel magabiztosan tárgyalni, tudom majd kezelni a kifogásaikat, panaszaikat. Rengeteg új dolgot tanultam, amit a jövőben alkalmazni is fogok. Mindenképpen remek tapasztalatszerzés volt ez a két nap.”
„Úgy érzem, hogy egy teljesen használható tárgyalási formát mutattak meg nekem, amit esetleg még a magánéletben is lehet használni. Első hallásra könnyűnek is tűnik a módszer, de szerintem a teljes elsajátítás sok gyakorlás után lesz eredményes. Remélem, hogy a célom, hogy jobb értékesítő legyek, ezáltal el tudom érni.”
„Tudatosítottad és pontosítottad azokat a technikákat, gondolatokat, amiket többé kevésbé már használtam a munkám során. Ezek mellett persze sok új elemet is mutattál! Igazán élveztem az elmúlt 2 napot.”
"- Nagyon jónak tartom a tréninget. – Megváltoztatta az eddigi véleményemet. – Szeretném kollégáimnak tovább adni az itt elhangzottakat. – Bízom benne, hogy az itt tanultakkal hatékonyan tudunk kint dolgozni a területen, és közelebb kerülünk partnereinkhez akkor, hogy együtt seresek legyünk. – Javasolni fogom, mindenki aki látogat, kapja meg az oktatást.”
Vezető
„Az elmúlt két napban áttekintettük az értékesítés néhány alapelemét. Céljaim között szerepelt, hogy eddig szerzett gyakorlati tudásomat megtámogassam a tréning elméleti anyagával. Érdekes dolgok hangzottak el, életszerű példák, de érzésem szerint csak rövidtávon nyújtanak megoldást. Kíváncsian várom a személyes találkozást, amikor az itt elsajátított ismereteket az életben is gyakorolhatom, kipróbálhatom.”
Vezető
„Kommunikációs készségem fejlesztése. Értékesítés jobb eredménnyel. Különböző problémakezelő módok. Fellépés. Bátorság. Nagyon jó tréning volt, sokat tanultam, remélem fogom tudni alkalmazni. Sok gyakorlást igényel.”
„Az egyik legjobb tréning volt, amin valaha részt vettem. A két kitűzött célomnak maximálisan megfelelt, sőt a tanult cserearányoknak megfelelően a többet kaptam kategória valósult meg, mivel véleményem szerint a hallottak nemcsak az üzleti életben, hanem privátilag is használhatók. Viszont az osztályterem elrendezése nem tetszett, de ez semmit nem von le az abszolút + élményből Akkor miért említem? Mert ez az én realitásom.”
Vezető
„Betekintést nyertem a vevőproblémák, kifogások kezelésébe, magabiztosabb fellépésbe, határozottságban, bizalom felépítésébe, kialakuló, előforduló helyzetek gyakorlásába. Mindkét nap érdekes, hasznos információkat tartalmazott, melyet érdemes elsajátítani.”
"Összességében sikerült választ kapnom a fejemben csapongó gondolatokra (profi sales). Már tudom, mit várhatok és mit kell elvárjak a területen dolgozó kollégáktól. Várom a folytatást!”
Vezető
„- Megtudtam a sikeres vevőkezelés technikáját. – A saját viselkedésemet jobban tudom majd irányítani. – Valószínűleg sikeresebben tudok majd értékesíteni. – A munkatársaim vevőkkel kapcsolatos munkáját jobban fogom ellenőrizni, segíteni és a motivációt is fejleszthetem. – A különböző vevőtípusokról kevesebbet hallottam, mint gondoltam, de a példák érdekesek voltak. Mindig az átlag vevőről beszéltünk.”
Vezető