ÜGYFÉLKEZELŐI TRÉNING, 2006.02.04., Esztergomi Takarékszövetkezet
"Úgy érzem a mai nap után más szemmel fogok nézni néhány dolgot.
Valóban könnyíteni fog a munkánkon, az ügyfelekhez való hozzáállást, a velük való kommunikációt érdekesebbé, nyitottabbá teszi. Nagyon tetszett az előadásmód, máskor is szívesen vennék részt hasonló tréningen. Pozitív hozzáállást hoz ki az emberből a meghallgatott előadás, és nem csak a munkahelyen hanem az életben és a családban is alkalmazható."
J. M. Z.
"Számomra tanulságos volt, sok olyan tippet kaptam, melyet a munkám során hasznosítani tudok. Ügyfelek megszólítása, illetve hogyan tudom rávezetni olyan termékekre, amit el szeretnék adni, illetve hogyan keltsem fel az érdeklődését egy-egy termékünk iránt. Az előadás számomra nagyon érdekes és nagyon hangulatos volt."
"Sok jó tanácsot kaptam arra vonatkozóan, hogy hogyan viszonyuljak az ügyfelekhez, illetve hogyan komunikáljak, hogyan segítsem őket döntésük meghozatalában. Tanulságos előadást hallottam, mely biztosan segíteni fogja a munkámat a későbbiekben."
E. R.
"A tréning rendkívül jó hangulatban zajlott, az előadó szívesen, látványosan főleg egyszerűen érthetően, sok-sok példával tarkítva, szinte 'elmesélte' az értékesítéssel kapcsolatos dolgokat, felvetődő kérdéseket. Élvezetes előadás volt."
K. I.
"Ha őszinte akarok lenni, nagyon kellemesen csalódtam. Az előadás alatt egy percre sem lankadt a figyelmem. Az előadó életszerű és a mindennapokban előforduló példákat hozott elő.
Sok hasznos információhoz jutottam, amit nagyon remélem hasznosítani tudok a munkám során. Köszönöm."
K. J.
"Érdekes! Ezek olyan magától értetődő dolgok! Hm... Akkor miért mentünk el eddig mellettük? Kellett, hogy valaki megbökje a vállamat, és azt mondja: 'hiszen ezt Te meg tudod csinálni !' Nekem ez a rövidke tréning arra volt jó, hogy megdöbbenjek, hogy másképp is lehet. Kellett, hogy valaki hitet 'csepegtessen', az akarat pedig bennem kell legyen, hogy ezentúl másképp legyen!"
K. T.
"Érdekes, jó hangulatú volt a tanfolyam. Jó ötleteket kaptam a jövőre nézve, de talán kevés konkrétumot. Hasznos alapismereteket adott a tanfolyam, amin könyebb lesz elindulni új értékesítéshez. Köszönöm."
V. K.
"Tanulságos volt ez a nap. Az értékesítés technikáját jobban megismertem. Számomra az jelenti az újat, hogy az ügyfelekkel hosszasan elbeszélgethetek. Sőt, kérdéseket tehetek fel neki és rávezethetem az ügyfeleket az általunk kínált termékekre. Ezt igyekszem a munkám során is alkalmazni, nagyon bízom abban, hogy ez sikerülni is fog. Javaslom a most kimaradt kolléganőknek és kollégáknak is ezt az előadást!"
H. M.
"Nekem nagyon tetszett az előadás, színes, szórakoztató és érthető volt. Nyomon tudtam követni, ilyen még nem történt velem, mint más előadáson, a figyelmem nem kalandozott el. Az igazat megvallva, úgy jöttem el, hogy hogyan fogom kibírni ezt a hosszú időt, de kellemesen csalódtam, élveztem az egészet, jól éreztem magam. Tanultam is belőle, eddig is mindent elkövettem, hogy termékeinket eladjam, de most még jobban igyekszem. Gratulálok az előadónak."
M. V.
"A munkatársak élvezettel és aktívan 'hallgatták' az anyagot, résztvevői és nem elszenvedői voltak a programnak. Tudatosodott bennük a 'ki mondja' jelentősége, de kaptak jónéhány 'hogyan mondja' típusú segítséget, példát is. A központ számára fontos kérdések is felmerültek. Ötlet adva, már 'csak' meg kell valósítani. Folytatás javasolt."
B. Z.
"Tetszett a tanfolyam, segít a még pozitívabb hozzáálláshoz. Nagy segítséget nyújt a problémák, konfliktusok kezeléséhez, megoldásához. Megkönnyíti az ügyfélkommunikációt. (A példamondatokon keresztül könnyebb megjegyezni az elhangzottakat.)"
K. V. É
Várakozással telve jöttem a mai tréningre. Az eredmény messze felülmúlta a vártakat. Az előadó teljesen elfeledtette velem, hogy szombat van és mást is lehetne csinálni. Jó pár dolog meglepett, hisz eddig is hasonlóképpen csináltam, de az összefüggésekre és a miértekre most kaptam választ.
Új dolgokról is hallottam, amit mindenféleképpen megpróbálok hasznosítani a munkámban, sőt a magánéletemben is."
J. B.
Valóban könnyíteni fog a munkánkon, az ügyfelekhez való hozzáállást, a velük való kommunikációt érdekesebbé, nyitottabbá teszi. Nagyon tetszett az előadásmód, máskor is szívesen vennék részt hasonló tréningen. Pozitív hozzáállást hoz ki az emberből a meghallgatott előadás, és nem csak a munkahelyen hanem az életben és a családban is alkalmazható."
J. M. Z.
"Számomra tanulságos volt, sok olyan tippet kaptam, melyet a munkám során hasznosítani tudok. Ügyfelek megszólítása, illetve hogyan tudom rávezetni olyan termékekre, amit el szeretnék adni, illetve hogyan keltsem fel az érdeklődését egy-egy termékünk iránt. Az előadás számomra nagyon érdekes és nagyon hangulatos volt."
"Sok jó tanácsot kaptam arra vonatkozóan, hogy hogyan viszonyuljak az ügyfelekhez, illetve hogyan komunikáljak, hogyan segítsem őket döntésük meghozatalában. Tanulságos előadást hallottam, mely biztosan segíteni fogja a munkámat a későbbiekben."
E. R.
"A tréning rendkívül jó hangulatban zajlott, az előadó szívesen, látványosan főleg egyszerűen érthetően, sok-sok példával tarkítva, szinte 'elmesélte' az értékesítéssel kapcsolatos dolgokat, felvetődő kérdéseket. Élvezetes előadás volt."
K. I.
"Ha őszinte akarok lenni, nagyon kellemesen csalódtam. Az előadás alatt egy percre sem lankadt a figyelmem. Az előadó életszerű és a mindennapokban előforduló példákat hozott elő.
Sok hasznos információhoz jutottam, amit nagyon remélem hasznosítani tudok a munkám során. Köszönöm."
K. J.
"Érdekes! Ezek olyan magától értetődő dolgok! Hm... Akkor miért mentünk el eddig mellettük? Kellett, hogy valaki megbökje a vállamat, és azt mondja: 'hiszen ezt Te meg tudod csinálni !' Nekem ez a rövidke tréning arra volt jó, hogy megdöbbenjek, hogy másképp is lehet. Kellett, hogy valaki hitet 'csepegtessen', az akarat pedig bennem kell legyen, hogy ezentúl másképp legyen!"
K. T.
"Érdekes, jó hangulatú volt a tanfolyam. Jó ötleteket kaptam a jövőre nézve, de talán kevés konkrétumot. Hasznos alapismereteket adott a tanfolyam, amin könyebb lesz elindulni új értékesítéshez. Köszönöm."
V. K.
"Tanulságos volt ez a nap. Az értékesítés technikáját jobban megismertem. Számomra az jelenti az újat, hogy az ügyfelekkel hosszasan elbeszélgethetek. Sőt, kérdéseket tehetek fel neki és rávezethetem az ügyfeleket az általunk kínált termékekre. Ezt igyekszem a munkám során is alkalmazni, nagyon bízom abban, hogy ez sikerülni is fog. Javaslom a most kimaradt kolléganőknek és kollégáknak is ezt az előadást!"
H. M.
"Nekem nagyon tetszett az előadás, színes, szórakoztató és érthető volt. Nyomon tudtam követni, ilyen még nem történt velem, mint más előadáson, a figyelmem nem kalandozott el. Az igazat megvallva, úgy jöttem el, hogy hogyan fogom kibírni ezt a hosszú időt, de kellemesen csalódtam, élveztem az egészet, jól éreztem magam. Tanultam is belőle, eddig is mindent elkövettem, hogy termékeinket eladjam, de most még jobban igyekszem. Gratulálok az előadónak."
M. V.
"A munkatársak élvezettel és aktívan 'hallgatták' az anyagot, résztvevői és nem elszenvedői voltak a programnak. Tudatosodott bennük a 'ki mondja' jelentősége, de kaptak jónéhány 'hogyan mondja' típusú segítséget, példát is. A központ számára fontos kérdések is felmerültek. Ötlet adva, már 'csak' meg kell valósítani. Folytatás javasolt."
B. Z.
"Tetszett a tanfolyam, segít a még pozitívabb hozzáálláshoz. Nagy segítséget nyújt a problémák, konfliktusok kezeléséhez, megoldásához. Megkönnyíti az ügyfélkommunikációt. (A példamondatokon keresztül könnyebb megjegyezni az elhangzottakat.)"
K. V. É
Várakozással telve jöttem a mai tréningre. Az eredmény messze felülmúlta a vártakat. Az előadó teljesen elfeledtette velem, hogy szombat van és mást is lehetne csinálni. Jó pár dolog meglepett, hisz eddig is hasonlóképpen csináltam, de az összefüggésekre és a miértekre most kaptam választ.
Új dolgokról is hallottam, amit mindenféleképpen megpróbálok hasznosítani a munkámban, sőt a magánéletemben is."
J. B.