ÉRTÉKESÍTÉSI TRÉNING, 2005.09.13., HASZON Lapkiadó Kft.
"Informatív, gyakorlatias.
Valóban a leggyakrabban előforduló stituációkra ad megoldásokat, hogy bizonyos helyzeteket hogyan lehet a legeredményesebben kezelni. Az előadás során több olyan megoldással is találkoztam, amely korábban sosem jutott volna eszembe. A szituációkezelésekre adott megoldások logikusak, egyszerűek, érthetőek. Minden területen fejleszti az ember kommunkációs készségét. Egyben pozitív visszajelzést is kaptam arról, amelyet eddig jól csináltam. Hasznosnak tartom az itt eltöltött időt."
B. Zs.
"Sok segítséget, módszert kaptam a tudatosabb munkavégzéshez, amivel eredményesebb lehetek. A hallottak, tanultak alapján felülvizsgálhatom a rögzült hibáimat, és törekedhetek arra, hogy újabbakat ne vétsek.
Köszönöm a hasznos tippeket, megoldásokat. Úgy vélem a motiváció fenntartása, a kudarc elekrülése szempontjából is hasznos volt a tanfolyam."
K. I.
"Örültem ennek a két napnak. Felfrissítette az eddigi ismereteimet. További lökést adott az értékesítés területén. Az előadó számomra hiteles, jól követhető volt. Jó lenne, ha cégem részéről ezek a képzések rendszeresek lennének."
N. É.
"A kifogás-, és reklamációkezelésről tanulatakat mindenképpen tudom használni. A kérdések feltevéésnek fontosságára a tréning mutatott rá. Számomra érdekes, bár nem minden esetben használható tudáshoz jutottam, hiszen nem értékesítek. Néhány ötletet mindenképpen jónak tartok (telefonálással kapcsolatosan). Még több gyakorlást, itt a helyszínen is hatékonyabbnak találtam volna, de azért örülök, hogy nem kifejezetten elméleti tréning volt."
D. A.
"Jó dolog volt, hogy kiszálltunk a 'darálóból', ez fellelkesített.
Szeretném, ha a cégem lehetővé tenné, hogy a gyakorlatban is működtetni tudjam a tanultakat, és nem lenne szalmaláng az, ami bennem felgyulladt."
Sz. Á.
Valóban a leggyakrabban előforduló stituációkra ad megoldásokat, hogy bizonyos helyzeteket hogyan lehet a legeredményesebben kezelni. Az előadás során több olyan megoldással is találkoztam, amely korábban sosem jutott volna eszembe. A szituációkezelésekre adott megoldások logikusak, egyszerűek, érthetőek. Minden területen fejleszti az ember kommunkációs készségét. Egyben pozitív visszajelzést is kaptam arról, amelyet eddig jól csináltam. Hasznosnak tartom az itt eltöltött időt."
B. Zs.
"Sok segítséget, módszert kaptam a tudatosabb munkavégzéshez, amivel eredményesebb lehetek. A hallottak, tanultak alapján felülvizsgálhatom a rögzült hibáimat, és törekedhetek arra, hogy újabbakat ne vétsek.
Köszönöm a hasznos tippeket, megoldásokat. Úgy vélem a motiváció fenntartása, a kudarc elekrülése szempontjából is hasznos volt a tanfolyam."
K. I.
"Örültem ennek a két napnak. Felfrissítette az eddigi ismereteimet. További lökést adott az értékesítés területén. Az előadó számomra hiteles, jól követhető volt. Jó lenne, ha cégem részéről ezek a képzések rendszeresek lennének."
N. É.
"A kifogás-, és reklamációkezelésről tanulatakat mindenképpen tudom használni. A kérdések feltevéésnek fontosságára a tréning mutatott rá. Számomra érdekes, bár nem minden esetben használható tudáshoz jutottam, hiszen nem értékesítek. Néhány ötletet mindenképpen jónak tartok (telefonálással kapcsolatosan). Még több gyakorlást, itt a helyszínen is hatékonyabbnak találtam volna, de azért örülök, hogy nem kifejezetten elméleti tréning volt."
D. A.
"Jó dolog volt, hogy kiszálltunk a 'darálóból', ez fellelkesített.
Szeretném, ha a cégem lehetővé tenné, hogy a gyakorlatban is működtetni tudjam a tanultakat, és nem lenne szalmaláng az, ami bennem felgyulladt."
Sz. Á.