Minőségi Szolgáltatás Emberi Tényezői, 2005.05.23 -24., Metro Kereskedelmi Kft.
„ Nagyon értékesnek tartottam az előadást, végig érdekes, megfogható stílusban zajlott. Úgy gondolom ebből azok az értékesítéssel foglalkozó emberek tudnak a legtöbbet profitálni, akik '’viszik a hátukon'’az árut és úgy próbálkoznak minél több eladással.
A Metro marketing feladatai között a direkt értékesítés csak nagyon kis részt foglalt el eddig. Bízom benne amennyiben a jövőben ez lesz a fő feladatom, maximálisan tudom majd alkalmazni az itt hallottakat.”
B. E.
„Kezdetben kételkedve fogadtam az előadást. A második nap végére már látom, hogy mind a munkám, mind a magánéletemben használhatom az itt megszerzett ismereteket.
Az oktatás anyaga jól felépített, érthető, hasznos. Hasznosnak tartanám, ha az áruházi munkatársakat is oktatnák a vevőkapcsolatokról. Hiszem, hogy hasznos lenne és megtérülne a cég számára a kiadott költség!”
P. W.
„A tanfolyamon hallottak számomra más megvilágításba helyezett néhány dolgot, amivel úgy érzem másképp és hatékonyabban lehet kommunikálni. A dolgokról kialakult véleményt vagy elképzelést teljesen más aspektusból is meg lehet vizsgálni, amivel – reményeim szerint könnyebben és hatékonyabban boldogulhatok a magánéletben és a munkahelyemen egyaránt.”
G. T.
„Érdekes volt ez a két napos tanfolyam mert más volt az eddigieknél. Szeretném minél előbb kipróbálni az ARK használatát a vevőim körében. Sok jó ötletet kaptam arra, hogy az értékesítésben sikeresebb legyek. Kíváncsian várom az első vevőlátogatást, ahol a hallottak szerint fogok cselekedni.”
V. E.
„Hasznosnak találtam az előadást, ez volt az első, olyan ahol újat tudtak mondani. Valóban elméletben jól hangzott egyébként a gyakorlatban nehezebbnek tűnik.
Jó ötleteket kaptam, de amíg a gyakorlatban nem tapasztalom a jótékony hatását, addig nehéz elhinni. (úgy érzem, ez nem csak a munkatársakon múlik)."
M. V.
„Nagy várakozással voltam a tanfolyam iránt, nem volt elképzelésem mit tudnak nyújtani az értékesítés területén.
Az oktatás teljes ideje alatt az érdeklődésem aktív volt, köszönhetően az előadó személyének és a témának.
A kommunikáció területén kaptam új információkat illetve olyan fogásokat, ami felkeltette érdeklődésemet az iránt, hogy az életben ez mennyire ültethető át, és mennyire segítheti a munkámat. Ezekre a bennem megfogalmazódott kérdésekre az elkövetkező napokban a munkám során fogok választ kapni. Eddig is tudtam, hogy az információ és a kommunikáció igen hasznos és egyben veszélyes fegyver is, a vele való bánásmódtól függően lehet hasznos és káros is. Jól éreztem magam.”
Sz. J.
„Megkaptuk a kezdő ’lökést’ ahhoz, hogy tudjunk másképp kommunikálni vevőinkkel mint eddig. Rengeteg gyakorlásra lesz szükségünk, amihez most megfelelő alapot biztosított trénerünk, illetve cégünk.
Új feladatok, új célok kitűzése illetve megvalósítása vár ránk, rám. A legközelebbi találkozásnál remélem újabb segítséget kapunk a továbblépéshez, illetve meg tudjuk beszélni tapasztalatainkat. Köszönöm ezt a két napot.”
K. Cs. K.
„ Az identitás tudat erősödött.
Megerősített abban, amit eddig csináltam, csinálok: ’panasziroda’ megszüntetése, ’lényegtelen’ elemek kiszűrése.
A célok meghatározását fontosnak tartom, amit bizonyított a tréning is, hogy mennyire jelentős az ember életében.
További sok sikert kívánok!”
K. Gy.
„Látom felvázolódni mi az amit tennem (tennünk) kellene az osztályon , hogy az elvárásoknak megfelelően, hatékonyan tudjunk működni.
Nem utolsó sorban a jövőbeni tapasztalatok alapján az előadás adott most egy olyan pluszt ami segít az esetleges változtatásokon.
A többit a későbbi tréning során szóban, a már megszerzett tapasztalatok alapján szívesen megosztom Önökkel.”
Sz. S.
„Számomra új és értékes információt adott a kifogáskezelési technika, illetve a kitérés gyakorlása. Jól volt felépítve a két nap.”
Z. A.
„Sok hasznos új információt szereztem, amelyeket vélhetően a gyakorlati munkámban sikeresen fogok tudni alkalmazni. Az előadást, tréninget érdekesnek tartottam. Új eladástechnikákat sikerült megismernem.”
B. T.
„A tréning érdekes, tanulságos, jól érthető volt. Véleményem szerint több alkalomra is szükség volna ahhoz, hogy a mindennapi munkánkba pontosan és tudatosan be tudjuk építeni, hiszen a sikeres munkavégzéshez ez elengedhetetlen!”
B. K.
„A tréninget jól felépítettnek, szervezettnek tartom. Leginkább a tárgyalt témák közül a ’Kitérés’ tetszett, úgy gondolom ezt jól alkalmazva eredményesebb lehetek az értékesítés területén.
Várom a tréning gyakorlatiasabb jellegű folytatását.”
K. Z.
„Számomra a tanfolyam sok olyan dologra mutatott rá, melyet ha elsajátítok, még sikeresebben tudok tevékenykedni a munkahelyemen. Külön kiemelném a ROM skálát. Hasznosnak találom ezt a technikát. Kérdéseimre, melyek a tanfolyam alatt felmerültek választ kaptam, illetve ötleteket kaptam, melyek még inkább elősegítik fejlődésem. Köszönöm, hogy lehetőségem nyílt ezen a tanfolyamon résztvenni!”
N. A.
„A tanfolyam jó volt. Nagyon tetszett, az elsőre is megkapó barátságos hangvétel, a magyar identitástól szokatlan és eltérő pozitív hozzáállás. A tanfolyam alatt sok mindent tudtam meg, a kommunikációról, magamról és az értékesítési technikákról. Tetszett a sok példa. Jó, hogy a célok meghatározásának fontosságára felhívták a figyelmemet. A kommunikációt is új megközelítésben ismerhettük meg, ami jó volt. A konfliktuskezelésről, a ’ROM’-ról és a zárókérdések technikáiról oktatott részt pedig személy szerint kifejezetten hasznosnak és praktikusnak találtam. Úgy érzem ezekkel a problémákat jobban kézben tudom majd tartani és jobban meg tudom oldani. Köszönöm!"
K. M.
„Hasznosnak tartottam a tanfolyamot mivel a vevőkkel való kommunikáció fontos és ezáltal az értékesítés is. Itt olyan kérdésekre kaptam választ ami elősegíti a munkám fejlődését.
Hasznos és segítő volt számomra a tanfolyamon elhangzott ötletek és gondolatok cseréje. Köszönöm a lehetőséget az emtrek® Kft.-től, hogy ilyen tudásra tehettem szert a tanfolyam révén.”
H. A.