Minőségi Szolgáltatás Emberi Tényezői, 2005.05.12 -13., Metro Kereskedelmi Kft.
„ Kíváncsian vártam, hogy értékesíteni bizonyos illetve fontos eszközök hiányában lehet-e egy tréning által. Ezzel kapcsolatban még nem is tudnék nyilatkozni mert valószínű ez a következő oktatás tárgya lesz, ami közelíthet a „segítség” felé – (konkurencia kezelése )
Eddigiek folyamán sok érdekesség hangzott el, illetve hasznosítható ( eszköz) a kommunikációban, amit az ember lehet, hogy csinált is, csak tudat alatt. Ez is nagyon fontos lépés volt, átbeszélni tudatosítani (pl. kitérés) – nagyon tetszett, és valóban képezhető és gyakorolható.”
P. H.
„ Hasonló elméleti oktatáson vettem már részt máshol is, de úgy gondolom, hogy ez volt az első ahol valóban úgy rendszerezték az ösztönös tudást, hogy számomra ez érthetővé és használhatóvá vált.
Számomra ez a két nap nagyon kellemes, élménydús volt, és biztos vagyok benne hogy, úgy a munkában mint a magánéletben meg fogja határozni a jövőmet.”
H. A.
„Az eltöltött két nap után úgy érzem lett „némi rálátásom” arra, hogyan folytassak egy beszélgetést egy vevőmmel, úgy hogy a kommunikáció irányítása a kezembe maradjon! Fontos, hogy az affinitás kialakuljon már az elején! Nekem ez különösen, hiszen jövő héten megyek ki először vevőhöz.”
B. Zs.
„Hasznos praktikákhoz jutottam problémakezelésből. A tréninget folytatni kell. Gyakorlati alkalmazás után mondok bővebb véleményt.”
B. T.
„Érdekes volt számomra a két nap alatt hallott információ. Ugyanakkor megdöbbentő, hogy milyen nehéz leszokni a naponta alkalmazott rossz beidegződésekről. Újdonság számomra, hogy a kommunikáció során milyen egyszerű eszközökkel lehet átvenni az irányítást. Tényleg kíváncsian várom, hogy a napjaim során mennyire tudom majd ezeket alkalmazni.”
Sz. A.
„Sok érdekes dolgot hallottam, kíváncsian várom a folytatást.
Árpádi úr előadásmódja szórakoztató és leköti a figyelmet.”
P. I
„A vevőlátogatások során a szemléletváltás lényegének megismerése szempontjából jónak találtam a tanfolyamot. A panaszok meghallgatásáról az értékesítésekre kell a hangsúlyt fektetni. Partnerek negatív reakciójának hatékony kezelése, illetve a beszélgetés irányításának megtanulása nagyban segítheti a napi munkát.”
V. P.
„A tanfolyam első napja jobban tetszett, azonban a második napon hasznos volt a gyakorlatban is kipróbálni a tanultakat. A két napot összevetve is kipróbálni a tanultakat. A két napot összevéve is nagyon kevésnek érzem az időt, remélem lesz folytatás. Alapvetően egyetértek az elmondottakkal, ha nem is pont ebben a formában, de használtam is ezeket a technikákat. Van néhány dolog amivel ki is egészíteném. Sikerült használhatóbbá rendezni néhány dolgot. További sikeres munkát kívánok. Az előadásmódja nagyon tetszett.”
Sz. M.
„Eredményes két nap, konkrét céljaim megvalósításában ( + 5%) a 2. Napi kifogáskezelés és tréning, illetve az első napi céltudatos bizalom kezelés, - fejlesztés, alkalmazásának fontossága adott a legtöbbet. Későbbiekben szívesen venném a 4 féle (embertípusok) eladástechnikáit, direkt problémakezeléseit. Sok időt tudnánk vele megtakarítani, ha már a kifogáskezeléshez is úgy kezdünk hozzá. Melyik személyiségtípusnak milyen kifejezések a legcélravezetőbbek?
Köszönöm a 2 napot!”
U. M. M.
„Jó volt a tanfolyam, de mivel még ezidáig nem alkalmaztuk pl. a kitérést, eltart majd egy ideig, hogy rutinból tudjuk alkalmazni.
Biztos vagyok benne, hogy hasznomra fog válni ez az új tudásanyag.”
B. I.
„Jó volt a két napos tanfolyam, sok új dolgot tanultam de ezek közül a kitérés technikáját emelném ki. Nagyon hasznos és eredményre vezető technika. Remélem a munkám során is alkalmazható.”
D. T.
„Számomra az oktatás valóban eredményesen zárult le. A rövid idő miatt még maradt jónéhány témakör amit szívesen meghallgatnék egy későbbi tanfolyam keretén belül, de amit ezen a két napon kaptunk az mind hatékonyabbá tudja tenni a jövőben a munkánkat, és szívesen alkalmazni is fogom az itt tanultakat. Rendkívül jó előadásmódban és jó hangulatban ( okos ötletekkel, jótanácsokkal ellátva) részesültünk. Örültem, hogy itt lehettem. Nagyon tanulságos volt számomra az oktatás, a jövőben tudatosan fogom alkalmazni az itt elhangzott praktikákat.”
P. Sz.
„Mindenképpen hasznosnak tartom a tanfolyamon való részvételt.
Sok olyan dologra felhívták a figyelmünket, amit esetleg korábban is alkalmaztunk de nem tudatosan. A tanfolyam legnagyobb előnyének azt látom, hogy rendszereztük ezt a tudást.
Megtanuljuk mit, miért, mikor tegyünk."
M. T. T.
Eddigiek folyamán sok érdekesség hangzott el, illetve hasznosítható ( eszköz) a kommunikációban, amit az ember lehet, hogy csinált is, csak tudat alatt. Ez is nagyon fontos lépés volt, átbeszélni tudatosítani (pl. kitérés) – nagyon tetszett, és valóban képezhető és gyakorolható.”
P. H.
„ Hasonló elméleti oktatáson vettem már részt máshol is, de úgy gondolom, hogy ez volt az első ahol valóban úgy rendszerezték az ösztönös tudást, hogy számomra ez érthetővé és használhatóvá vált.
Számomra ez a két nap nagyon kellemes, élménydús volt, és biztos vagyok benne hogy, úgy a munkában mint a magánéletben meg fogja határozni a jövőmet.”
H. A.
„Az eltöltött két nap után úgy érzem lett „némi rálátásom” arra, hogyan folytassak egy beszélgetést egy vevőmmel, úgy hogy a kommunikáció irányítása a kezembe maradjon! Fontos, hogy az affinitás kialakuljon már az elején! Nekem ez különösen, hiszen jövő héten megyek ki először vevőhöz.”
B. Zs.
„Hasznos praktikákhoz jutottam problémakezelésből. A tréninget folytatni kell. Gyakorlati alkalmazás után mondok bővebb véleményt.”
B. T.
„Érdekes volt számomra a két nap alatt hallott információ. Ugyanakkor megdöbbentő, hogy milyen nehéz leszokni a naponta alkalmazott rossz beidegződésekről. Újdonság számomra, hogy a kommunikáció során milyen egyszerű eszközökkel lehet átvenni az irányítást. Tényleg kíváncsian várom, hogy a napjaim során mennyire tudom majd ezeket alkalmazni.”
Sz. A.
„Sok érdekes dolgot hallottam, kíváncsian várom a folytatást.
Árpádi úr előadásmódja szórakoztató és leköti a figyelmet.”
P. I
„A vevőlátogatások során a szemléletváltás lényegének megismerése szempontjából jónak találtam a tanfolyamot. A panaszok meghallgatásáról az értékesítésekre kell a hangsúlyt fektetni. Partnerek negatív reakciójának hatékony kezelése, illetve a beszélgetés irányításának megtanulása nagyban segítheti a napi munkát.”
V. P.
„A tanfolyam első napja jobban tetszett, azonban a második napon hasznos volt a gyakorlatban is kipróbálni a tanultakat. A két napot összevetve is kipróbálni a tanultakat. A két napot összevéve is nagyon kevésnek érzem az időt, remélem lesz folytatás. Alapvetően egyetértek az elmondottakkal, ha nem is pont ebben a formában, de használtam is ezeket a technikákat. Van néhány dolog amivel ki is egészíteném. Sikerült használhatóbbá rendezni néhány dolgot. További sikeres munkát kívánok. Az előadásmódja nagyon tetszett.”
Sz. M.
„Eredményes két nap, konkrét céljaim megvalósításában ( + 5%) a 2. Napi kifogáskezelés és tréning, illetve az első napi céltudatos bizalom kezelés, - fejlesztés, alkalmazásának fontossága adott a legtöbbet. Későbbiekben szívesen venném a 4 féle (embertípusok) eladástechnikáit, direkt problémakezeléseit. Sok időt tudnánk vele megtakarítani, ha már a kifogáskezeléshez is úgy kezdünk hozzá. Melyik személyiségtípusnak milyen kifejezések a legcélravezetőbbek?
Köszönöm a 2 napot!”
U. M. M.
„Jó volt a tanfolyam, de mivel még ezidáig nem alkalmaztuk pl. a kitérést, eltart majd egy ideig, hogy rutinból tudjuk alkalmazni.
Biztos vagyok benne, hogy hasznomra fog válni ez az új tudásanyag.”
B. I.
„Jó volt a két napos tanfolyam, sok új dolgot tanultam de ezek közül a kitérés technikáját emelném ki. Nagyon hasznos és eredményre vezető technika. Remélem a munkám során is alkalmazható.”
D. T.
„Számomra az oktatás valóban eredményesen zárult le. A rövid idő miatt még maradt jónéhány témakör amit szívesen meghallgatnék egy későbbi tanfolyam keretén belül, de amit ezen a két napon kaptunk az mind hatékonyabbá tudja tenni a jövőben a munkánkat, és szívesen alkalmazni is fogom az itt tanultakat. Rendkívül jó előadásmódban és jó hangulatban ( okos ötletekkel, jótanácsokkal ellátva) részesültünk. Örültem, hogy itt lehettem. Nagyon tanulságos volt számomra az oktatás, a jövőben tudatosan fogom alkalmazni az itt elhangzott praktikákat.”
P. Sz.
„Mindenképpen hasznosnak tartom a tanfolyamon való részvételt.
Sok olyan dologra felhívták a figyelmünket, amit esetleg korábban is alkalmaztunk de nem tudatosan. A tanfolyam legnagyobb előnyének azt látom, hogy rendszereztük ezt a tudást.
Megtanuljuk mit, miért, mikor tegyünk."
M. T. T.