MINŐSÉGI SZOLGÁLTATÁS EMBERI TÉNYEZŐI, 2005.05.09 -10., Metro Kereskedelmi Kft..
„Mindenképpen nagy segítséget érzek a kapcsolatok kialakításához és tudatos elmélyítéséhez, mind a magánéletben, mind a munkahelyi környezetben. Eddig ösztönösen alkalmazott, (hol jól, hol rosszul) problémamegoldásokhoz kulcsot adott a kezembe. Mindenképpen átformálom nézeteimet, a cél megvalósítása érdekében. Az elért sikerek fontosak számomra és ez az ami előre hajt.”
K. N. A.
„Az előadás, illetve a tanfolyam minősége és tartalma számomra nagyon értékes volt. Úgy érzem jól fogom tudni alkalmazni a munkám során.”
M. N.
„A tanfolyam tematikája eléggé egyedi volt. Néhány kapcsolódási pontot nehezen találtam meg, egyébként a ma délelőtti összefoglalás jól előkészítette a mai délutánt.
Nehéz a mi munkakörünknek megfelelő tréninget készíteni, de néhány jó ötletet kaptam a munkám során felmerülő problémák megoldására. (Nem csak az akviziciónak, hanem az eladóknak is szükség lenne eladási tréningre).
Szeretném folytatni és további módszereket megtanulni…”
T. F.
„Minden kezdő kollégának ajánlatos volna hasonló ’bemelegítés’. Olyan dolgokat tanultunk meg, amiről azt hittük, hogy már tudjuk, itt pedig kiderült van még mit javítanunk. Tudatosan egész más szemmel figyelem magamat is a jövőben. A vevőinkkel való kapcsolattartásban sok hasznosat sajátíthattunk el.”
D. A.
„A két nap során új információkat szereztem, az értékesítés elmélet kérdéseivel mélyebben ismerkedtem. A második nap konkrétabb ’fogásokat’ tanított és ismertetett meg velem, melyeket a hétköznapokban is szeretnék kamatoztatni.
A jelenlegi piaci környezetben a vevők forgalmi növekedésének motivációit azonban az elsajátított ismeretekből csak részben tudom majd a mindennapjaimban alkalmazni. Várom a további két alkalmat, hogy további ismereteket gyűjthessek. Egyébként minden perc hasznos és tartalmas volt.”
K. Zs.
„Minden percét élvezettel hallgattam a két napnak!
Számtalan technikáját ismerhettem meg a kommunikációnak és értékesítésnek, melyeket munkám során felhasználhatok majd.
Profi előadás, lényegre törő megoldás biztos táptalajt adtak a megváltozott vevőmarketing koncepcióhoz.
Köszönöm”
H. J.
„Nagyon tetszett a 2 napos tanfolyam, mert ahhoz a munkához amit elvárnak majd júniustól tőlünk( forgalom növelés) az előzőleg kettesben eltöltött pár perc tapasztalatai ellenére, mégis kaptam olyan ’útravalót’, segítséget, amely közelebb visz az elvárt feladat megvalósításához. Remélem minél előbb tudatosan fogom alkalmazni a vevőimnél az itt hallott dolgokból a lehető legtöbbet. Bízom abban, hogy az utánunk következő munkatársak is ilyen színes előadásban részesülnek majd, kérem adja meg a lehetőséget, hogy ők is így élvezhessék az előadást ahogy az bennünket ért.”
P. J.
„Úgy gondolom, olyan embereknek akik napi, rendszeres kapcsolatban vannak ’vevőikkel” fontos, hogy akár fél – de legalább évente legyen tréning (kommunikációs témákról). Ez a tanfolyam is már most pozitív. Kicsit mégis úgy gondoltam, hogy ezen a két napon több szituációs játék, gyakorlat lesz. Az általunk elmondott vevő panaszokat talán egyesével végig vehettük volna. Talán az 1+1 napban ezt a részét lehetne erősíteni. Az oktató talán az eddigi legjobb. A helyszín és az ellátás is remek volt.”
S. T.
„Számomra nagyon hasznos volt ez a két nap. Mivel nem régóta dolgozom a METRO-ban, nagy segítséget nyújtottak az eddigi megszerzett információk. Még nem dolgoztam kereskedelemben, számomra nagy segítséget nyújt az, hogy hogyan tudom irányítani a beszélgetést, hogyan tudok kitérni, hogyan tudok zárókérdéseket feltenni.
A tanfolyam első napján elhangzottak sokat segítenek nekem, hogy jobban észrevegyem , milyen hibákat ejt az ember magával szemben és másokkal szemben is. Sok elgondolkodtató dolgot hallottam, melyekkel eddig is tisztában voltam, csak még nem gondolkodtam el rajta. Jobban át tudom már látni az emberek viselkedését, milyen motiváció hajtja őket.”
Sz. K.
„A tudatos kommunikációhoz, sok olyan információt kaptam, amely a további munkámat jó irányban befolyásolja és értékesebbé teszi.
Tudatosította azokat a dolgokat, eszközöket, amelyeket már eddig is használtam, de nem tudatosan. Hatékonyabb kommunikációt tudok folytatni a vevőimmel, és így maga az értékesítés is egyszerűbb lesz, ezen tanulmányok elsajátítása után.”
B. A.
„A tanfolyam számomra olyan megvilágításban közelítette meg az értékesítés folyamatát ami pozitívabban befolyásolja a jövőbeni munkámat.
Ennek folyamatával eddig is tisztában voltam, és nem tudatosan alkalmaztam is, de a tudatos alkalmazás biztosan hozzájárul a további sikerek eléréséhez.”
P. Gy.
„Én mint kezdő vevőmarketinges dolgozó nagy segítséget kaptam a vásárlókkal való kommunikáció megkezdésére, és a beszélgetés irányításának kezelésére.”
Sz. B. A.
"A tanfolyamot nagyon érdekesnek találtam sok új dolgot tanultam amit a hétköznapi életben is tudok alkalmazni. Úgy érzem megérte és a munkámban is tudom kamatoztatni. Remélem a következő két nap is legalább ilyen érdekes lesz.”
L. E.
„Nagyon jól éreztem magam az oktatáson, nagyon elégedett vagyok az előadásmóddal! Érdekes és nagyon tanulságos volt! Úgy gondolom, hogy nem csak a munkámban, hanem a magánéletemben is sok hasznát vehetem az itt elhangzott információknak! Örülök, hogy részt vehettem ezen az oktatáson, és mindent megteszek azért, hogy az itt elsajátított tudás alapján végezzem a munkámat!”
Cs. B.
„Az első napi bevezetés után nem gondoltam, hogy ennyi új dolgot tanulhatok az értékesítés terén. Évek óta kereskedelemmel foglalkozom, mint vevő is és mint eladó-képviselő, mégis rengeteg hasznosítható információt kaptam. Remélhetőleg ezt a mindennapok során használni is tudom.”
K. S. M.
„Számomra érdekes volt ez a két nap, sok új dolgot hallottam és talán meg is tanultam. Az ’egyébként’ szó megtanulásának fontos, és kulcsfontosságú szerepe lesz a munkám során. Most úgy érzem az eddig számomra kínos kérdésekre is tudok helyesen felelni, illetve kérdezni.”
G. M. Sz.