TELEMARKETING TRÉNING, 2005.04.06 -07., nyílt
"Nagyon jól megszerkesztett, jól felépített tartalmas és összefoglaló tanfolyam volt számomra. Biztos, hogy az egyéni "hang" megtalálásához, kialakításához a jövőben hasznosítom az itt elhangzottakat."
K. G., Diebold kft.
"A tréning feltétlenül hasznos volt, biztos hogy tudom majd hasznosítani az itt hallottakat. Mindebben része volt az előadónak, aki hitelessé tette mindezt.
Bár a legtöbb dolog nem volt teljesen új, mégis így, egységes rendszerbe foglalva más megvilágításba helyezett sok mindent."
T. Z., "egy mobilszolgáltató" Rt.
"A tréningen a csoport számos hasznos ismeretet szerzett, amelyeket majd a gyakorlat fog realizálni. Az eredményes, tréning utáni telemarketinges munka alapjait szereztük meg. Mindenképpen hasznos volt a tréning, ajánlom mindenkinek."
H. L., "egy mobilszolgáltató" Rt
"A többi tréningen már megismert elméleti alapvetés után - amit jó volt újra átismételni - helyére tette a dolgokat. A telefonálási gyakorlat a "szándék" kihangsúlyozott szerepét visszaigazolta. Külön pozitívum, hogy ugyanolyan szintű trénerrel dolgozhattunk mint a Czébely László."
V. Zs., Viniczay és társa Bt.
"Nagyban hozzá fog járulni a tanfolyamon megszerzett tudás a munkánk pontosabb és jobb ismeretéhez. Nagyon átfogó és érdekes volt. Ha lenne rá lehetőség, több tanfolyamon is részt vennék. Remélem segíteni fog, hogy minél biztosabban végezhessem munkám és idővel feljebb is tudjak lépni."
T. N., "egy mobilszolgáltató" Rt.
"munkatársaim nevében is köszönöm az igen színvonalas oktatást, és a magam részéről azt, hogy megváltoztatták a szemléletemet a marketinggel kapcsolatban.
És ami szokatlan és ritka egy tréning, vagy bármely más oktatás alatt: egy percig sem unatkoztam!
Úgy érzem, a tanfolyam elvégzésével sikeresebben és lelkesebben fogom végezne a munkámat. Köszönöm."
M. K. "egy mobilszolgáltató" Rt.
"Sok hasznos gondolatot és tanácsot kaptam, amiről úgy gondolom a jövőben jól tudom használni a munkámban. Jók voltak a példák és a helyzetgyakorlatok. A kifogások kezeléséhez sok jó ötletet kaptam."
D. R., "egy mobilszolgáltató" Rt.
"Köszönöm szépen, hogy lehetőségem volt ezen tanfolyamon részt venni. Úgy érzem, hogy nagyon sok olyan dolgot tanultam, amit akár a magánéletben, akár a munkám terén később használni tudok."
R. M., "egy mobilszolgáltató" Rt.
K. G., Diebold kft.
"A tréning feltétlenül hasznos volt, biztos hogy tudom majd hasznosítani az itt hallottakat. Mindebben része volt az előadónak, aki hitelessé tette mindezt.
Bár a legtöbb dolog nem volt teljesen új, mégis így, egységes rendszerbe foglalva más megvilágításba helyezett sok mindent."
T. Z., "egy mobilszolgáltató" Rt.
"A tréningen a csoport számos hasznos ismeretet szerzett, amelyeket majd a gyakorlat fog realizálni. Az eredményes, tréning utáni telemarketinges munka alapjait szereztük meg. Mindenképpen hasznos volt a tréning, ajánlom mindenkinek."
H. L., "egy mobilszolgáltató" Rt
"A többi tréningen már megismert elméleti alapvetés után - amit jó volt újra átismételni - helyére tette a dolgokat. A telefonálási gyakorlat a "szándék" kihangsúlyozott szerepét visszaigazolta. Külön pozitívum, hogy ugyanolyan szintű trénerrel dolgozhattunk mint a Czébely László."
V. Zs., Viniczay és társa Bt.
"Nagyban hozzá fog járulni a tanfolyamon megszerzett tudás a munkánk pontosabb és jobb ismeretéhez. Nagyon átfogó és érdekes volt. Ha lenne rá lehetőség, több tanfolyamon is részt vennék. Remélem segíteni fog, hogy minél biztosabban végezhessem munkám és idővel feljebb is tudjak lépni."
T. N., "egy mobilszolgáltató" Rt.
"munkatársaim nevében is köszönöm az igen színvonalas oktatást, és a magam részéről azt, hogy megváltoztatták a szemléletemet a marketinggel kapcsolatban.
És ami szokatlan és ritka egy tréning, vagy bármely más oktatás alatt: egy percig sem unatkoztam!
Úgy érzem, a tanfolyam elvégzésével sikeresebben és lelkesebben fogom végezne a munkámat. Köszönöm."
M. K. "egy mobilszolgáltató" Rt.
"Sok hasznos gondolatot és tanácsot kaptam, amiről úgy gondolom a jövőben jól tudom használni a munkámban. Jók voltak a példák és a helyzetgyakorlatok. A kifogások kezeléséhez sok jó ötletet kaptam."
D. R., "egy mobilszolgáltató" Rt.
"Köszönöm szépen, hogy lehetőségem volt ezen tanfolyamon részt venni. Úgy érzem, hogy nagyon sok olyan dolgot tanultam, amit akár a magánéletben, akár a munkám terén később használni tudok."
R. M., "egy mobilszolgáltató" Rt.