ÉRTÉKESÍTÉSI TRÉNING, 2005.04.01 -03., nyílt
"Az eredményes értékesítés érdekében a tanultakat használni fogom! Az előadás vezetője nagyon érti a szakmáját. Elég érdekessé tette ezt az anyagot. Hatékonyabb lesz a munkám, már megérte, hogy itt lehettem."
E. Zs., Gilan Trading Kft.
"A kommunikációs terület új oldalát ismertem meg. Korszerűbb érthetőség, nyílt tájékoztatás. Az üzletkötés egyszerűbb és valóban fontos részeiben tudatos bepillantást nyújtott! Az előadás roppant kielégítő és mélyreható volt."
F. G., Gilan Trading Kft.
"Ismétlőként azért vettem részt másodszor is a tanfolyamon, mert az első alkalommal is rengeteg hasznos tippet, módszert ismertem meg. Ezeknek a felelevenítése, könnyebb használata lehetővé fogja tenni a továbbiakban a könnyebb és gyorsabb üzletkötést, és csökkenhet az elmulasztott lehetőségek száma."
P. B., Rendszer Szervíz Kft.
"A kapott ismereteket, "recepteket" igen hasznosnak és hatásosnak tartom, engem meggyőzött. A tanfolyam kezdetén részemről megfogalmazott, fontosnak vélt célokat - és még azon felül is - lefedte. Nagyon feltöltődtem!
K. Cs., Rendszer Szervíz Kft.
"A bemutatkozásom azzal a megjegyzéssel zártam, hogy egy 'központi akaratnak engedelmeskedve' jöttem a tréningre. Most a végén úgy érzem, hogy az érzelmi skálán legalább két szintet emelkedtem. Szeretném kipróbálni és alkalmazni az itt megszerzett ismereteket, technikákat, s ha csak egy kicsit is hatékonyabb lesz a munkám, már nem volt hiábavaló ez a három nap."
K. L., Gilan Trading Kft.
"A szemináriumot megelőzően nem hittem, hogy 3 nap alatt bármit is meg lehet tanulni. Most sem hiszem! De abban biztos vagyok, hogy az itt elhangzott módszerek alkalmazásával sikereket lehet elérni, javítani lehet a partnerek elégedettségét, fokozni a hatékonyságot. Köszönöm a cégnek és a tanfolyamvezetőnek a felkészültséget és odaadást."
B. P., Mid-Comp Kft.
"A tréning első napján megfogalmazott célkitűzéseket elértem, és úgy gondolom a mindennapi életben is alkalmazni tudom. Tehát könnyebb kommunikáció az ügyfelekkel, kifogáskezelés megismerése, könnyebb reagálás, tárgyalástechnikai ötletek. Mindenképpen sikeresnek és hasznosnak találom a képzést és remélem még részt vehetek a következőkön is."
K. Cs., Ghibli Kft.