ÜGYFÉLKEZELÉSI KONZULTÁCIÓ, 2005.03.24 -25.,
ALLROUND Informatika Kft.
"Úgy vélem, az elmúlt két napban tanultak nagyban elősegítik majd, hogy a jövőben jobban kommunikáljak az ügyfelekkel és a magánéletben egyaránt. Úgy érzem, valóban igaz, hogy a tudás már megvan az emberben, csak azt nem tudja, hogyan használja. Ebben segített ez a két nap."
E. Á.
"Biztosan jövök még!
Az idő szinte elröpült, miközben hasznos, gyakorlatban is valóban hasznosítható ismeretek birtokában kerültem."
Cs. J.
"
V. Sz.
"Nagyon jól éreztem magam a tréningen, mert amellett, hogy hasznos és használható tudást kaptam, nagyon jókat beszélgettünk és sokat nevettünk."
P. E.
E. Á.
"Biztosan jövök még!
Az idő szinte elröpült, miközben hasznos, gyakorlatban is valóban hasznosítható ismeretek birtokában kerültem."
Cs. J.
"
- Nagyon jó hangulatú konzultáción vehettem részt.
- Hasznos segítségeket kaptam.
- Szívesen jövök legközelebb is.
- Köszönöm!
V. Sz.
"Nagyon jól éreztem magam a tréningen, mert amellett, hogy hasznos és használható tudást kaptam, nagyon jókat beszélgettünk és sokat nevettünk."
P. E.