ÉRTÉKESÍTÉSI TRÉNING, 2005.01.04- 06., Rannila Kft.
"Eredményes tárgyalási technikákat ismertem meg ezen a tréningen.
Egy tárgyalás során sokkal nagyobb biztonsággal tudom irányítani a vevőt, illetve a beszélgetés menetét. Rendkívül hasznos szítuációs gyakorlatok megismerése és valós üzleti helyzetbe való áttétele. Örülök, hogy részt vehetem ezen a tréningen, és biztos vagyok benne, hogy az üzlei életbe is át tudom ültetni az itt elsajátított "fogásokat"."
V. Zs.
"Kaptunk néhány jó ötletet és viselkedés magatartás formát, annak érdekében, hogy sikeresen kezeljünk egyszerű. ösztönös, ellenséges szándékokat. Mások ösztönös vagy ellenséges szándékát hogyan fordítsuk a magunk javára, hogyan szülessen pozitív eredmény.
Megválaszolt nagyon sok kérdést, amit igazából ki sem mondtam."
K. A.
"Egy igen hasznos, ismeretekkel teli 3 napot sikerült eltöltenünk, mely egy új látásmódot vázolt fel előttem, mind az értékesítés, mind az élet egyéb területén.
Hiszem azt, hogy nem volt hiábavaló az eltöltött idő, és ezen ismeretek segítségével jóval könnyebbensikerül megvalósítanom a kitűzött céljaimat.
Mondják azt, hogy "A puding próbája az evés", én meg úgy érzem, most marha éhes lettem..."
W. Cs.
"A vevőkkel kapcsolatos kommunikáció egy eddig ismeretlen területével foglalkoztunk a tréning során, amelyet nagymértékben használni tudok mindennnapi munkámban. Továbbá érintettünk olyan kényes területeket mint a konkurencia kezelés és reklamáció kezelés."
O. Z.
"Teljesültek az elvárások, amelyeket vártam ettől a képzéstől. (Értékesítés során felmerülő szituációk - és kezelésük).
Ezek szerepeltek célkitűzéseimben 3 nappal ezelőtt. Rajtunk a sor ennek alkalmazására !"
P. J.
"A tárgyalási technikák fejlesztése nagyon tetszett, kellő részletességgel tért ki a fontos sarokpontokra, ilyesmire számítottam. Az oktatás kezdetén hasznos volt a személyiségi tréning jellegű bevezetés. Több volt, mint amit vártam.
Első hallásra, az elhangzottak nagy része átültethető a gyakorlatba. Az idő döt. Érdemesnek találom kipróbálni."
E. T.
"A tanfolyamon elhangzottak közül, számomra a kommunikáció és beszélgetés irányítása hozott jelentős változást.
Úgy látom az "elutasítások" kezelésében előbbre léptem. A reklamációk kezelése az elhangzottak és rögzítettek alapján könnyebben fog menni."
L. Z.
"Számomra nagyon sok újdonságot hozott a tanfolyam. Szinte hihetetlen, hogy egy jól feltett kérdéssel többet lehet elérni, mint csak azzal, hogy csak válaszolunk. Úgy érzem, hogy a kommunikációról alkotott fogalmam megváltozott, természetesen pozitív irányban. Véleményem szerint a tréningen bemutatott technikák nagyon jók, a gyakorlatban használhatók és amunkámban alkalmazni fogom."
V. S.
Egy tárgyalás során sokkal nagyobb biztonsággal tudom irányítani a vevőt, illetve a beszélgetés menetét. Rendkívül hasznos szítuációs gyakorlatok megismerése és valós üzleti helyzetbe való áttétele. Örülök, hogy részt vehetem ezen a tréningen, és biztos vagyok benne, hogy az üzlei életbe is át tudom ültetni az itt elsajátított "fogásokat"."
V. Zs.
"Kaptunk néhány jó ötletet és viselkedés magatartás formát, annak érdekében, hogy sikeresen kezeljünk egyszerű. ösztönös, ellenséges szándékokat. Mások ösztönös vagy ellenséges szándékát hogyan fordítsuk a magunk javára, hogyan szülessen pozitív eredmény.
Megválaszolt nagyon sok kérdést, amit igazából ki sem mondtam."
K. A.
"Egy igen hasznos, ismeretekkel teli 3 napot sikerült eltöltenünk, mely egy új látásmódot vázolt fel előttem, mind az értékesítés, mind az élet egyéb területén.
Hiszem azt, hogy nem volt hiábavaló az eltöltött idő, és ezen ismeretek segítségével jóval könnyebbensikerül megvalósítanom a kitűzött céljaimat.
Mondják azt, hogy "A puding próbája az evés", én meg úgy érzem, most marha éhes lettem..."
W. Cs.
"A vevőkkel kapcsolatos kommunikáció egy eddig ismeretlen területével foglalkoztunk a tréning során, amelyet nagymértékben használni tudok mindennnapi munkámban. Továbbá érintettünk olyan kényes területeket mint a konkurencia kezelés és reklamáció kezelés."
O. Z.
"Teljesültek az elvárások, amelyeket vártam ettől a képzéstől. (Értékesítés során felmerülő szituációk - és kezelésük).
Ezek szerepeltek célkitűzéseimben 3 nappal ezelőtt. Rajtunk a sor ennek alkalmazására !"
P. J.
"A tárgyalási technikák fejlesztése nagyon tetszett, kellő részletességgel tért ki a fontos sarokpontokra, ilyesmire számítottam. Az oktatás kezdetén hasznos volt a személyiségi tréning jellegű bevezetés. Több volt, mint amit vártam.
Első hallásra, az elhangzottak nagy része átültethető a gyakorlatba. Az idő döt. Érdemesnek találom kipróbálni."
E. T.
"A tanfolyamon elhangzottak közül, számomra a kommunikáció és beszélgetés irányítása hozott jelentős változást.
Úgy látom az "elutasítások" kezelésében előbbre léptem. A reklamációk kezelése az elhangzottak és rögzítettek alapján könnyebben fog menni."
L. Z.
"Számomra nagyon sok újdonságot hozott a tanfolyam. Szinte hihetetlen, hogy egy jól feltett kérdéssel többet lehet elérni, mint csak azzal, hogy csak válaszolunk. Úgy érzem, hogy a kommunikációról alkotott fogalmam megváltozott, természetesen pozitív irányban. Véleményem szerint a tréningen bemutatott technikák nagyon jók, a gyakorlatban használhatók és amunkámban alkalmazni fogom."
V. S.