ÉRTÉKESÍTÉSI TRÉNING ( Ügyfélkezelés ), 2004.07.01- 02.,
Allround Informatika Kft. "Nagyon hasznosnak érzem a tanfolyamot. Sok hasznos ötletet kaptam, amelyet a munkám során remélhetőleg lesz még alkalmam használni (nem csak az ügyfelekkel, de akár a munkatársakkal való együttműködésem során). Kíváncsian várom a következő tanfolyamokat."
CS. B.
"A megtanult / ismertetett módszerek hatásosnak tűnnek, igyekszem majd alkalmazni őket. Korábbi tréningtapasztalatok alapján a mindennapi munkában ezek nehezen ültethetők be, ez ügyben lehet, hogy még segítséget kérek. "
R. A.
"Nem ezt vártam , de lényegesen többet kaptam. :) Számos pontja van a munkámnak - életemnek, ahol szerintem sikeresen tudom majd alkalmazni a technikákat, melyek közül sokat már eddig is használtam. Nekem ez a rendszer "el lett adva". Köszönöm ; kérek még !"
R. R.
"Mind céges, mind a magánélet számos területén látom, hogy melyek azok az esetek, amiket ha tudatosan ( a tanultak alapján ) kezelnék megkönnyíteném a környezetem és a saját életemet. Köszönet a kellemes beszélgetésekért !"
M. P.
CS. B.
"A megtanult / ismertetett módszerek hatásosnak tűnnek, igyekszem majd alkalmazni őket. Korábbi tréningtapasztalatok alapján a mindennapi munkában ezek nehezen ültethetők be, ez ügyben lehet, hogy még segítséget kérek. "
R. A.
"Nem ezt vártam , de lényegesen többet kaptam. :) Számos pontja van a munkámnak - életemnek, ahol szerintem sikeresen tudom majd alkalmazni a technikákat, melyek közül sokat már eddig is használtam. Nekem ez a rendszer "el lett adva". Köszönöm ; kérek még !"
R. R.
"Mind céges, mind a magánélet számos területén látom, hogy melyek azok az esetek, amiket ha tudatosan ( a tanultak alapján ) kezelnék megkönnyíteném a környezetem és a saját életemet. Köszönet a kellemes beszélgetésekért !"
M. P.